Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Ψυχή ψαριού, κορμί γατίσιο

Αλλάζω.

Αλλάζεις,

Αλλάζουμε.

Και η αλλαγή μάγκα, έχει δυσκολία.

Εχει δρόμο ανηφορίκο και ανώμαλο.

Θέλει παπουτσάκι καλό.

Γερό, σαν αυτά που φοράνε οι ορειβάτες. Τα μποτάκια με τα κορδόνια να δένουν καλά, να κρατάνε αστράγαλο και κορμό σωστά.

Όχι γόβες με τακουνάκι. Δεν είναι βόλτα για καφέ. Δεν είναι μπαράκι να το παίξεις γκόμενα.


Εδώ μιλάμε για δυσκολα πράγματα.

Και την ανάσα ακόμα. Σωστά να την κάνεις. Να γεμίζεις με οξυγόνο.

Οπότε οι κουβέντες λίγες και μετρημένες. Αν πρέπει, εκεί που πρέπει, και όταν.

Εχω μιλήσει πολύ. Εχω εκτεθεί αρκετά. Έχω χαζέψει πολύ.

Τώρα σιωπή. Τώρα μάζεμα. Πίσω λίγο τώρα.

Δεν έχει κουράγια πολλά καρδιά μου πια.


Κλείσιμο. Για να γίνει το άνοιγμα μετά όμορφο.


Σαν το παγώνι.

Θέλει υπομονή να το κοιτάς.

Να περιμένεις θέλει, να του δώσεις χρόνο.

Και όταν αυτο το αποφασισει θα ανοιξει τα φτερά του για να το δεις και να το καμαρώσεις.

Όταν εκείνο θα θέλει.

Αν έχεις υπομονή καλώς.

Αν πάλι δεν έχεις, να πας αλλού.

Σε άλλα ζωάκια.

Εχει πολλά εκεί έξω.

Γιατί στην τελική....... εμένα ΕΤΣΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ!!!

1 σχόλιο:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα και καλη βδομαδα φιλενάδα μου
Χάθηκα για γιγο και βλεπω αλλαγές.
Ευχομαι καλή επιτυχία και οτι καλύτερο

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!!!