Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

...όταν έχω..

«Βρίσκομαι,
χάνομαι,
απελπίζομαι,
επιζώ
Και όταν δεν εχω τι να κάνω,
σε θυμάμαι»


..... όταν όμως έχω?


Χα, και τωρα έχω. Εχω να κάνω πολλά και να περιμένω ακόμα περισσότερα.

Δύσκολος ο Μάιος.

Μέσα στις ηλιόλουστες μέρες του, και την καλοκαιρινή αύρα που χαιδεύει τους ώμους και ξεσηκώνει το μυαλό, είναι δύσκολος.

Μπαίνει πολύ φώς και δείχνει.
Τονίζει τα δύσκολα σημεία.
Τη σκόνη του σπιτιού, τα φύλλα στο μπαλκόνι, τα άπλυτα καλοκαιρινά, τα ανομολόγητα...

Φέρνει και τα όμορφα όμως.
Ήλιος, θάλασσα, ούζακια, ξυπολισιά, ταξιδάκια…και μια αισιοδοξία ότι το καλοκαίρι θα είναι καλύτερο από τον «περίεργο» χειμώνα που μας αφήνει.

Για να δούμε..

4 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μια απο τα ίδια καλή μου
Και λόγο του οτι είμαι
καλοκαιρινός τύπος
θα το πω από τώρα....
καλόοοοοο καλοκαίριιιιιιιιιι

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Lucia είπε...

κότσιφα: Ναιιιιι καλό καλοκαίρι, αντε γιατι ο χειμώνας μου έπεσε λίγο δυσκολοχώνευτος

Φιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Κοτσυφοφιλώ σε καλή μου
ευχές για χαρούμενο
Σαββατοκύριακο


τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ελπίζω να ειναι ολα τέλεια
και γι αυτό δεν είσαι...σπίτι
χαχαχαχα

καλό Σαββατοκύριακο
καλή μου πετελουδίτσα

κοτσυφοφιλί

τσίου!!!