Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Δωράκι

Ο κότσιφας μου έκανε ένα δωράκι. Και σαν παιδί και εγώ που τρελαίνομαι για δώρα, το πήρα, το άνοιξα και έπαιξα. Λοιπόν...αγαπημένε μου κότσιφα....ορίστε οι απαντήσεις.

1)Γιατί κλαις?
-Γιατί πονάω

2)Γιατί δεν κλαις?
-Γιατι δεν πονάω αρκετά

3)Που είναι ο βάλτος?
-Όπου τον βάζουμε εμείς

4)Ποιός και που είναι ο δεσμοφύλακας?
-Ο εαυτος μας, και όπως λέει και ο Ψαραντωνης:
«Έχω μια τίγρη μέσα μου,
άγρια λιμασμένη
π' όλο με περιμένει
κι όλο την καρτερώ,
τηνε μισώ και με μισεί,
θέλει να με σκοτώσει,
μα ελπίζω να φιλιώσει
καιρό με τον καιρό»

5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
- Όταν κλείνω τα μάτια

6)Περιφρονείς κάτι?
-Την κακή πρόθεση.

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα?
- Αν το πάντα μπορεί να υπάρχει....βεβαίως!!!

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης"?
- Γιατί κάποιος θέλει να τα αποκτήσει.

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?
- Με αφήνει αδιάφορη

10)Do you remember revolution?
- Όχιιιιιιιιιιιιιιιιιι, για ποιά με πέρασες?

11)Θα ανέβαινες σ'ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου?
- Όχι καλέ , αν το επέβαλε όμως η χαρτού μου, ε ναι τότε θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
(μήπως να βγάλω το μπουκαλάκι με το ρακί, γιατί θα χοντρύνει το παιχνιδι, την βλέπω εγώ την δουλειά)

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?
- Ορίστε?
(οκ θα πιώ το πρώτο, αντε γειά μας)

13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου,αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?
- Όχι θέλω να έχω όλη την εικόνα. Και θα έδιωχνα και όσους μου έκοβαν την θέα.

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?
-Δεν θέλω πέτρες εγώ. Μονο βοτσαλάκια, και αυτά για να μου θυμίζουν παραλίες και χαρά.

15).........
-Ε ναι καλέ! Τα είπαμε αυτά.

16)Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ'τηναρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θασας συλλάβουν?
- Όχι γιατι δεν μου αρέσει η Αχαρνών.


17)Θα σκότωνες τον Μπους,αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ? -Με 10 όχι, αν μου τα κάνεις όμως 15, θα αρχίσω σοβαρά να το σκέφτομαι.
(πάμε για το δεύτερο ρακάκι)

18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τααστέρια?
- (οκ θα φύγει όλο το μπουκάλι έτσι όπως πάμε)

19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος?
- Όχι καλέ, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι λέω να πετάξω εσένα!!!

5 σχόλια:

Φαίη είπε...

Πολύ σουρεάλ το παιχνίδι αυτό! Λύθηκα στα γέλια με τις απαντήσεις σου, μπορούσα να φανταστώ μέχρι και τον τόνο της φωνής σου, αν τα έλεγες δυνατά,lololol!

Lucia είπε...

Φαιη μου: και εγώ γέλασα πάρα πολύ με τις ερωτήσεις, αντε να δω τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κανείς ...

Καλημέρες

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημεραααααααααα

Τι καλά που έκανες και δέχτηκες να παιξεις!!!!
Πολύ διασκέδασα με τις
απαντήσεις σου
Ελπίζω να μην πετάξεις εμένα
στο πηγάδι .... πέταξε την κουκουβάγια καλύτερα ναι?

χαχαχαχαααα

καλημερα Lucia

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Lucia είπε...

Αντε καλά, επειδή ειμαι πολύ γλυκιά, και καλοσυνάτη και μεγαλόκαρδη και ψυχοπονιάρα και όλα αυτα τα απλα...λέω να μην πετάξω κανάναν

Φιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Οοουυυυφφφφφφφφφφ!!!!

Ευτυχώς

χαχαχαχααα

τσίου!!!