Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Μια παρτίδα τάβλι...

“Αέρα νασαι τιμωρός, νασαι και παιχνιδιάρηςκι αν βαρεθεί η ψυχούλα μου, ναρθεις να μου την πάρεις....”

Όταν ακούω αυτό το τραγούδι γεμίζω απο εσένα, σηκώνω το βλέμμα και σαν να σε βλέπω είναι.


Μια παρτίδα τάβλι, ένα φιλί, ένα γέλιο σου, και στο ράδιο να παίζει τον «παλιατζή».

Μόνο αυτά θα ήθελα. Αυτά.

Να σε κερδίσω στο τάβλι, για να δω το καμάρι σου στο βλέμμα.

Που η κόρη έχει γίνει τόσο καλή σαν τον μπαμπά.


Όλα τα υπόλοιπα τα λέμε.

Σου μιλάω και ακούς, το ξέρω.

«Έχω άνθρωπο σκιά μου τόσο δίπλα τόσο μακριά μου. έχω άνθρωπο δικό μου φύλακα και άγγελό μου»



Τέσσερα χρόνια πέρασαν γρήγορα........

6 σχόλια:

Φαίη είπε...

*αγκαλιά*

Τα λέμε πολύ πολύ σύντομα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Η αγάπη του πατέρα...ειναι
εξίσου δυνατή σαν της μητέρας

Καλές γιορτές φίλη μου
καλή Ανάσταση

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

aeipote είπε...

Κατανοώ.

Καλό Ξημέρωμα.

If...ιγένεια είπε...

Καλή ανάσταση με υγεία και αγάπη.. :')

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Χριστός Ανέστη καλή
μου...χρονια πολλά
Να χαίρεσαι ότι αγαπάς
και να σε χαίρονται οι
αγαπημένοι σου άνθρωποι


κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

ΥΓ.Καλή η αλλαγή σου... με γεια!!!!

Lucia είπε...

elemiah: την πήρα την αγκαλιαααααα

kotsifa: ναιείναι, αλλά διαφορετική

aeipote: Καλό ξημέρωμα λοιπόν

if.ιγένεια: καλή ανάσταση και σε εσένα !

kotsifa: να αναστηθεί ότι θέλουμε!