Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Μπανιέρα με ρόδες (ακούς εκεί, αίσχος!)

Εχω ένα αυτοκινητο που είναι μικρό.

Το έχουν αποκαλέσει μπανίερα με ρόδες, κάδο του Δήμου Αθηναίων, κουβά τετράγωνο, και άλλα πολλά.

Αλλά αυτό το αυτοκινητάκι το έχω 7 χρόνια, το έχω πληρώσει εγώ, το έχω πάει ταξιδάκια στην Θάσο, στην Κρήτη, στα Κύθηρα, στη Θεσσαλονίκη, στο Ναυπλιο, γενικά ειναι ένα κοσμογυρισμένο αυτοκινητάκι.

Ασε που έχει βοηθήσει πολύ στην ψυχική μου ισορροπία (λέμε τώρα), με τις βολτίτσες που έχουμε κάνει σε καιρούς, δύσκολους.


Και τώρα μετά από 7 χρόνια, και 100.000 χιλιόμετρα, μου έβγαλε την πρώτη μεγάλη ζημιά.

Χάλασε λέει το δυναμό. Τι είναι μωρέ αυτό το δυναμό ούτε ξέρω, ούτε θέλω να μάθω.

Αυτός ο διάολος όμως, δεν "σηκώνει" επισκευή. Μόνο αλλαγή. Και το original της εταιρίας στοιχίζει 850€, και το πρώτο εγκαφαλικό σε εμένα. Βρήκαν όμως ιμιτασιόν με 290€, το οποίο θα κρατήσει, 1 το πολύ 2 χρόνια.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στον επόμενο χρόνο θα πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητο.

Γαμώτο. Το αυτοκίνητο δεν το έχω για να το δείχνω. Για να κάνω την δουλειά μου το έχω, και γι'αυτο η ιδέα ότι ΠΡΕΠΕΙ να το αλλαξώ, μου την δίνει.

Ασε που τα οικονομικά μου δεν περνανε και την καλύτερη τους περίοδο (και δεν βλέπω να αλλάζουν και στο κοντινό μέλλον).

Και μετά σου λένε μην πιστεύεις στα ζώδια.
Με ανάδρομο Ερμή πάνω από το κεφάλι μου τι περιμένεις.

9 σχόλια:

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Δυναμό όπως λέμε δυναμό κιέβου; :)---
Πήγαινε το σε κανέναν άντρα..γι'αυτό υπάρχουμε...:)

Lucia είπε...

νικο: τι να σου πω βρε πουλάκι μου, έτσι μου το είπε ο μάστορας, έτσι το λέω και εγώ.

Επίσης μπορείς να μου πεις που συχνάζεται εσεις οι άντρες, γιατί εγώ τελευταία λίγο δυσκολεύομαι να τους εντοπίσω.

Καλημέρες, και καλώς ήρθες

Φαίη είπε...

Χμμμ....με το συμπάθειο,αλλά αναμενόμενο το βρίσκω,μετά από 7 χρόνια. Και για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω γιατί στην δίνει αυτό το "πρέπει" αλλά οκ, άβυσσος.

Πάντως,αν δεν εμπιστεύεσαι τον μάστορα,πάρε ένα τηλ. τον Βασίλη,τουλάχιστον θα μπορέσει να σου πει τί είναι το δυναμό. :p

Lucia είπε...

Ναι βρε καλό μου, το ξέρω ότι είναι αναμενόμενο μετά από 7 χρόνια και τόσα χιλιόμετρα να ζητάει το κάτιτις του.
Δεν μου αρέσει το "πρέπει" γιατί θα προτιμούσα να το κάνω όταν εγώ θέλω.

Όσο για τον μάστορα τον εμπιστέυομαι, και δεν ξέρω αν έχει και σημασία να μάθω τι είναι το δυναμό, αφού θα το πληρώσω όπως και να έχει.

Καλημέρες μικρή μου

Moutsakos είπε...

Εκεί που ξεκινάει ένα ωραιότατο κείμενο, που φανερώνει μια σύγχρονη, δυναμική, ανεξάρτητη γυναίκα, με αίσθηση του χιούμορ, φαντασία και διάθεση αυτοσαρκασμού, σπάνια προσόντα δηλαδή, πετάς έναν ανάδρομο Ερμή, (μάλλον για να μ'εκνευρίσεις, το ξέρω) και ξενερώνεις το σύμπαν. Γιατί βρε πουλάκι μου;

Φαίη είπε...

Ντάξει, έλιωσα με το σχόλιο του Μουτσάκου όμως! :p

Lucia είπε...

moutsako mou: Ναι βρε λατρεία μου, σκέφτόμουν πως θα σε εκνευρίσω και το βρήκα!

(πάντως η αλήθεια είναι ότι λύθηκα και εγώ στα γέλια με το σχόλιο σου)

Φιλάκια πολλά

Sideras είπε...

Λοιπόν και αυτοκίνητα επισκευάζω άμα λάχει, ας είναι καλά ο ξάδερφος στο διπλανό μαγαζί. Λοιπόν αν είναι ο δύναμος ,ναι είναι για πέταμα .Συγνώμη αλλά το ραδιατέρ θα έπρεπε να ήταν, μετά από τόσες περιπέτειες ,και αλλαγές καιρικών συνθηκών. Αλλαγή λαδιού δεν έκανες συχνή ,ή τουλάχιστον στην ώρα του. Είμαι σίγουρος ,το λέει και το ζώδιο σου : ). Να πω για σέρβις γενικό. Άστο καλύτερα .Και να επισημάνω ότι πόλοι λίγα τα χιλιόμετρα που ανάφερες. Τα αυτοκίνητα με 7 χρονιά δε , δεν χαλάνε, με 14 και πάλι δεν θα το έλεγα. Πάντα ο χειριστής φταίει και η μάρκα .Μην πεις δημοσιά την μάρκα του αυτοκινήτου τώρα. Ότι επισκευές κάνεις πεταμένα λεφτά. Θα πληρώσεις τα τετραπλά. Και άσε που είναι επικίνδυνο και για εσένα να κυκλοφορείς με αυτό. Ένα παπάκι προς το παρόν μεταχειρισμένο και βόλτες στην πόλη το πολύ ,αυτό το καλοκαίρι. Να προσέχεις κούκλα και καλές αποταμιεύσεις. Υπάρχει και άλλη λύση παντρέψου κανένα πλουσιόπαιδο. Είδες πόσο δίκιο έχει η μαμά! : ))

Lucia είπε...

sideras: καλημέρα και καλώς ήρθες!. Μου το έφτιαξες το κέφι πρωι- πρωί, να'σαι καλά.

Δεν ξέρω τι φταίει. Με τα λάδια, τα ξίδια και τα σερβις είμαι τυπική, ακριβώς επειδή δεν έχω ιδέα, δεν κάνω μαγκιές.

Επίσης η μάρκα θεωρείται αξιόπιστη, αλλά οκ δεν οδηγώ και το ferrari, ένα κουβαδάκι είναι.
Πάντως με άγχωσες τώρα που είπες ότι είναι επικίνδυνο. Αφού το έφτιαξα, γιατι να μην το πάρω εκδρομή το καλοκαίρι?

Δυστυχώς παπάκι δεν μπορώ να πάρω, γιατι δεν ξέρω να κάνω ούτε ποδήλατο. Μου αρέσουν πολύ οι βόλτες με τις μηχανές, αρκεί να οδηγεί κάποιος άλλος.

Όσο για το πλουσιόπαιδο...., εξαρτάται με τι πάει σετάκι. Αν είναι με το στυλάκι, έχω λεφτά και είμαι και πολύ ωραίος, και είσαι πολύ τυχερή που σε διάλεξα... και όλο αυτό το ωραίο πακετάκι, τότε δεν θα πάρω. Θα προτιμήσω να αλλάζω αυτοκίνητα κάθε 7 χρόνια. Μπορεί τα οικονομικά μου να αγχώνονται αλλά τουλάχιστον η ψυχική μου υγεία θα χαμογελάει.

Καλημέρες από μια δύσκολη Παρασκευή.