Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

MAMA MIA!

Εχω μάνα γλύκα, έξυπνη, διορατική, αγαπησιάρα, ψιλοπαραπονιάρα που δεν την βλέπω πολύ συχνά, δραστήρια, ψιλοκαταπιεστική αλλά πάνω απ’όλα απεγνωσμένη και αγχωμένη που οι κόρες της είναι ακόμα ανύπαντρες και στον ορίζοντα δεν φαίνεται γαμπρός.

Είμαι λοιπόν Σάββατο πρωί στα μαγαζία προς αναζήτηση ρούχου κυριλέ (στολή) για τους υπόλοιπους πέντε γάμους και ένα βαφτίση που υπολοίπονται για αυτό το καλοκαίρι.

Έχω πάρει παρέα την μαμά γιατι: α) είχα μέρες να την δω και μου είχε λείψει, β) εκτός από καλό λάδι γνωρίζει και από υφάσματα, γ) είναι πολύ καλή στα παζάρια.

Βρίσκομαι λοιπόν στο Χαλάνδρι, σε μαγαζί με γυναικεια ρούχα που το έχουν δυο συμπαθέστατοι γκει με πολύ χιούμορ.

Εχω πάρει λοιπόν 5-6 φορέματα και αρχίζω να βάζω και να βγάζω. Μετά το δεύτερο- τρίτο, και ενω ειμαι στο δοκιμαστήριο και παλεύω με το επόμενο, να βρω την τιράντα, την ζώνη, το φερμουάρ και τα σχετικά, ακούω τον έναν πωλητή να λέει:

-«Είναι ψηλή κοπέλα και ό,τι και να βάλει της πάει»

-«Αχ δεν είναι πολύ κούκλα η κόρη μου?» ρωτάει όλο καμάρι η μαμά

-«Ναι , μια χαρά είναι» πωλητής (τι να πει και ο άνθρωπος, έβλεπε ότι τα περιθώρια στένευαν)

-«Ε, έβαλά όλη μου την τέχνη και την έκανα κοπελάρα», συνέχιζε όλο περηφάνια η μαμά

-«Πράγματι» απαντάει ψιλογελώντας ο πωλητής


Σιγή


-«Τότε μπορείτε να μου πείτε γιατι δεν βρίσκει ΑΝΤΡΑ? » ρωτάει με στόμφο η μαμα


Έχω κάτσει κάτω και γελάω μέχρι δακρύων, και το ίδιο φυσικά και οι πωλητές.

Βγαίνω λοιπόν με το επόμενο πια φόρεμα και πιανω την κουβέντα με τους νεαρούς.

-«Δεν είσαι παντρεμένη?»

-« Όχι, καλέ, μόνη μου είμαι, ζω και μόνη, αλλά ενταζει τι να κάνουμε τώρα, είναι δύσκολοι οι καιροί»

-«Α, δεν μένεις με την μαμα?»

-« Όχι ρε παιδιά, σε αυτή την ηλικία θα μένω ακομα με την μαμα»


Και κάπως έτσι πήγαινε η κουβέντα και εγώ έβαζα και εβγαζα ρούχα.

Αφού λοιπόν καταλήγω στο φόρεμα που τελικά θα έπαιρνα, αρχίζει το παζάρι:

-«Λοιπόν θα μας κάνεις καλύτερη τιμή» ξεκινάει αποφασισμένη η μαμά

-«Αντε καλά, από 280€, να σας το κατεβάσω 250€»

-«Οχι, 230€, και μην μου δώσεις απόδειξη» επιμένει η μαμά

Οπότε γυρνάει ο πωλητής, με κοιτάει και λέει: «τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν μένεις με την μαμά»!

Τελικά το φορεματάκι το πλήρωσα 230€, και μια χαρά που έκατσε που γλίτωσα τα 50€.


Το μεσημεράκι λοιπόν είμαι στο πατρικό, και ξαναβάζω το καινούριο μου ρούχο λοιπόν και πηγαίνω σαν το παγώνι από την χαρά μου για το όμορφο φόρεμα.

Κοιτάει λοιπόν η μαμά και αρχίζει το μονόπρακτο : «πολύ όμορφο είναι, σου πάει πολύ βρε παιδάκι μου, και στρώνει και ωραία, μπράβο καλή επιλογή. Τι κοπελάρα έχω κάνει εγώ, είμαστε και ομορφόσογο (= όμορφο σόι). Μα τι διάολο έχουν στραβωθεί οι άντρες και δεν βλέπουν τέτοια κοπελάρα? Τι να πω....», και κορυφώνεται το έργο.. «δεν μπορεί κάτι κάνεις λάθος, δεν γίνεται. Λοιπόν αν και φέτος δεν βρεις άντρα, θα το πάρω απόφαση. Εχω βγάλει παιδί ΒΛΑΜΜΈΝΟ, δεν εξηγείται αλλιώς»

Και εκεί τελειώνει το έργο με τον θεατή (εμένα) στα πατώματα να γελάω δυνατα και να μην πιστέυω αυτά που ακούω.



Ευτυχώς που η μάνα είναι μόνο ΜΙΑ, γιατι αν ήταν περισσότερες θα με είχαν τρελλάνει!!

Καλημέρες.

8 σχόλια:

Φαίη είπε...

Ντάξει.... κόπηκα για άλλη μια φορά :p

Προσκυνώ λέμε!

Moutsakos είπε...

1) Εμένα πάντως το μαύρο με τα λουλουδάκια μια χάρά μου φάνηκε.

2) Χαλάρωσε και θα σε 'βρει το καλό

3) Τείνω να συμφωνώ εσχάτως με τη διαπίστωση - κατακλείδα της μαμάς :p

Φιλιά πολλά

Lucia είπε...

elemiah: επειδή ξέρεις και την μαμά μπορείς να το φανταστείς!
Είναι απίστευτη/απελπισμένη

moutsakos:
1)ευχαριστώ καλέ μου αλλά ήθελα κάτι πιο καλοκαιρινό

2)Να χαλαρώσω θέλω, οι άλλοι δεν με αφήνουν όπως βλέπεις

3) αι σιχτίρ

φιλάκια πολλά και στα δυο σας

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλή μου Lucia δυο μέτρα
κοπέλα και είσαι ακόμη
μόνη?....Ευτυχώς γιατί τώρα
μπορείς να κάνεις την καλύτερη
επιλογή και να γνωρίσεις τον
Ανθρωπο (με το Α )
Αν και εγώ με την πλάκα που
έχει η μαμά θα σκεφτόμουν
να μείνω μαζί της
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Lucia είπε...

κότσιφα μου: που εισαι βρε πουλάκι μου, χαθήκαμε.

Η αλήθεια είναι ότι η μαμά έχει πολύ πλάκα, και το άγχος της να αποκατασταθώ είναι πιο μεγάλο από εμένα.

Φιλάκια πολλά καλέ μου

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ετσι ειναι η μαμάδες
τι να κάνεις??? χαχαχα
Σου εχω πει ποτε ότι στο δικό σου
blog έγραψα το πρώτο μου σχόλιο?

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Lucia είπε...

κότσιφα: ουάου, τιμή μου. Πολύ θα ήθελα να μάθω πως με βρήκες και αποφάσισες να αφήσεις και σχόλιο!

Φιλιά πολλά από ένα νυσταγμένο Σάββατο.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καρμική συνάντηση καλή μου
Στην αρχή όταν έφτιαξα το
blog έψαχνα μέσα από το
προφίλ του καθε ένα να βρω
κάποια αξιόλογα blog.
Ετσι σε βρήκα.
Το πρώτο μου σχόλιο νομίζω οτι
το έκανα οχι σαν blogger αλλα
λόγο του οτι δεν καταλαβα
πως ακριβώς γίνετε
χαχαχαχα
έγραψα karaflokotsifas άλλα
μετά βρήκα την άκρη.
Απο σένα βρήκα τα αρχικά μου
βήματα και σ ευχαριστώ πολύ
γι αυτό

Κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!