Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Αέρα!

Όρια, όρια, όρια. Δεν ξέρω πόσες φορές το έχω πει σε δυο μέρες. Δοκιμάζονται τα νεύρα μου και οι αντοχές μου! Δεν μπορώ να τα βάλω όταν πρέπει και μετά δεν μαζεύεται. Μετά πρέπει να γίνω κακιά. Φυσικά κούκλα μου, αφου δεν ξεκαθαρίζεις την θέση σου εξ αρχής, τι γυρεύεις μετά?
Τα έχω πάρει στο κρανίο με την δουλειά. Φοβάμαι ότι αν ανοίξω το στοματάκι μου, θα πρέπει μετά να πάρω την τσαντούλα μου και αντίο. Οι ευθύνες γίνονται μπαλάκια, και όποιος περνάει και του έρθει στο κεφάλι, ας πρόσεχε. Γινομαι και μαλάκας γιατί με αιφνιδιάζει. Όχι μόνο το τρώω το μπαλάκι στο κεφάλι, αλλά ζητάω και συγνώμη! Με θυμώνει όλο αυτό, και ναι ξέρω ότι έτσι γίνεται παντού, αλλά όταν συμβαίνει τόσο έντονα και ξεκάθαρα με αφήνει άφωνη. Θέλω να βρω ένα τρόπο να το χειριστώ όλο αυτό. Δική μου αδυναμία είναι. Δεν γίνεται να είναι ή σιωπή ή δρόμος. Δεν είναι λύση. Δεν οδηγεί πουθενά.
Τα έχω πάρει στο κρανίο με την μάνα μου. Γλυκεια, υπέροχη,όλα τα καλά του κόσμου έχει, αλλά αν της δώσεις λίγο παραπάνω χώρο, κάνει ένα ντου και όποιον πάρει ο χάρος. Σιγά κυρία μου. Τοσο σου είπα. Μέχρι εκεί. Πού πας παρακάτω, αφού το βλέπεις δεν σε παίρνει, δεν έχει άλλο χώρο.
Και φυσικά μέσα από όλη αυτή την γκρίνια, επειδή μου κόβει αρκετά, καταλαβαίνω ότι όλος αυτός ο θυμός δικός μου είναι. Δεν είναι του απέναντι. Με μένα έχω θυμώσει που δεν μπορώ να βάλω ΟΡΙΑ. Γιατι ξεχνιέμαι. Περνάει ο καιρός, γλυκαίνει το πράγμα, αφήνομαι και εγώ, και να τα πάλι τα ίδια.
Νιώθω ένα κουρέλι. Καλά που είναι παρασκευή.
Αντε βρε, καλό σαββατοκύριακο.

6 σχόλια:

Moutsakos είπε...

Για έλα να ηρεμήσουμε λίγο...Είπα κι εγώ να φύγω 5 μέρες να πάω σ'ενα συνέδριο ο άνθρωπος κι εσύ έγινες ράκος κι η άλλη έξαλη. Για χαλαρώστε λίγο!

Την αγάπη μου απ'τον παγωμένο Καναδά

Lucia είπε...

Εχεις μωρό μου ένα ταλέντο να με εκνευρίζεις γιατι ζηλεύω. Μπράβο σου. Καναδά.Ακου Καναδά. Εδώ μια εκδρομή μέχρι την "μαγευτική" Λούτσα θέλουμε να κάνουμε και το σκεφτόμαστε πέντε μέρες.
Ελπίζω να πέρασες καλά και να το χάρηκες πολυταξιδεμένε μου moutsouli.

Φαίη είπε...

"Η άλλη"; Ποια άλλη ρε άχρηστε,έχει όνομα η άλλη! Και τι "για 'ελα να ηρεμήσουμε λίγο" και αηδίες,εμείς έτσι γουστάρουμε Κύριος,εσύ τι θε τώρα; Πήγαινε εκεί εκεί πέρα στον Καναδά και όπου αλλού θες και άσε μας ήσυχους! Άντε μπράβο!

(όχι δεν ζηλεύω καθόλου :p)

Φυτίνη μου,τι να σου πω,σε νιώθω.Κι εγώ το παλεύω πολύ αυτό,είναι δύσκολο.

Καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

Την περίπτωση να υπάρχει κι ένας μικρός διά-"δρομος" ανάμεσα στη σιωπή και το δρόμο που λέγεται διά-"λογος" να την σκεφτούμε;
Το άσπρο/μαύρο είναι ειδικότης μας καλό μου, αλλά δεν ταιριάζει πάντα με το υπόλοιπο συνολάκι. Το αντίθετο θα έλεγα... ταιριάζει σπάνια.
Συνήθως στέκει μόνο του, άντε και με κανα κοκκινάκι αλλά αυτό το άτιμο φωνάζει πολύ!
Φιλιά και καλούς συνδυασμούς!

Lucia είπε...

Φαίη: Κάθε φορά που διαβάζω σχόλιο σου, χαμογελάω συνομωτικά, γιατί ξέρω ότι εσύ σίγουρα με νιώθεις.

Μίνα: Καλώς την! Τι να πω. Πολυ εύστοχο το σχόλιο. Θα το βρω το χρώμα που ταιριάζει, που θα μου πάει..

Moutsakos είπε...

Λοιπόν νομίζω ότι ηρεμήσατε μες το σ/κ κι εσύ κι η άλλη :p


Σας σκεφτομαι την ώρα που ο κρύος αγέρας με περονιάζει.

Τα σέβη μου