Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Φρέσκο πράγμα

Παρασκευή σήμερα, τέλεια.
Ο Ερμής σταμμάτησε να είναι ανάδρομος, ο μήνας μπήκε πια Νοέμβρης, άντε να δούμε τι θα φέρει.
Εχει βγει και ένας ωραιότατος ήλιος και η διάθεση αρχίζει να ανεβαίνει. Και φυσικά σαν γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της (και πληρώθηκε πριν δύο μέρες) οφείλει να πάει αύριο για ψώνια!
Την προηγούμενη Κυριακή που έδωσα την μάχη με την ντ0υλάπα μου, μάζεψα σχεδόν όλα μου τα ρούχα για να τα δώσω. Δεν μου κάνει τίποτα. Και δεν θέλω να αρχίσω να στενεύω, θέλω καινούρια. Να μπει φρέσκο πράγμα. Να ανανεωθώ. Χρειάζομαι λοιπόν αρκετά λεφτά για να ξαναφτιάξω την γκαρνταρόμπα, αλλά δεν πειράζει καθόλου.
Οπότε αν δείτε αύριο μια τρελλή στην Σκουφά, στην Ερμού, στην Ομόνοια, να κουβαλάει σακκούλες και να έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, ε αυτή θα είμαι εγώ. Θα καεί το πελεκούδι.
Αν κάποιος επιθυμεί να κάνει τον χορηγό, στην προσπάθεια ανανέωσης, καλοδεχούμενος.
Καλημέρα!!

1 σχόλιο:

Moutsakos είπε...

Για λέγε; Πόσα; Έσπασες όλα τα ρεκόρ;:p Μεγειές!