Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

summer time

Είναι κάπως οι Παρασκευές. Τις περιμένω πως και πως και παράλληλα τις φοβάμαι κιόλας. Το έχω τσεκάρει. Ό,τι μαλακία είναι να συμβεί μέσα στην εβδομάδα θα γίνει Παρασκευή. Στην δουλειά ειδικά, αν κάτι είναι να παει στραβά θα γίνει Παρασκευή. Anyway. Μπορεί κάποιος λογικός άνθρωπος να μου πει πως γίνεται μέσα στο καταχείμωνο και παραμονές Χριστουγέννων εγώ να ονειρεύομαι καλοκαιρινές διακοπές, και ήλιο και θάλασσα και το αγόρι μου? Πότε θα με πιασει εμένα το Christmas spirit? Πότε? Μήπως να φτιάξω κανένα κουραμπιέ, κανένα μαλομακάρονο ή καμιά δίπλα για να αρχίσει να μου έρχεται? Να στολίσω το σπίτι να το κάνω λίγο καραγκιόζ μπερντέ? Τι να πω. Εγώ κουβαλάω ακόμα στο αυτοκίνητο την ομπρέλα θαλάσσης, με την βάση της κιόλας. Είναι που είναι τεράστιο το αυτοκίνητο, του έχω και όλα τα ντσάνταλα και μάντσαλα και αστα να πανε. Όταν θα παω να πάρω λαμπιόνια και μπαλίτσες θα τα έχω όλα μαζί στο αυτοκίνητο. Μήπως τελικά να στολίσω την ομπρέλα? Να της κρεμάσω και φωτάκια και μπαλάκια και αγγελάκια ? Δεν πάω καλά. Οσο παω και απομπανταβιάζω. Μνιστιτι μου κύριε. Τσ, τσ, τσ.
Αντε βρε καλό σαββατοκύριακο!

4 σχόλια:

Φαίη είπε...

lol! Πολύ γέλασα με την ιδέα της Χριστουγεννιάτικης ομπρέλλας :p
Εγώ είμαι χειρότερη πάντως,διότι ονειρεύομαι καλοκαιρινές διακοπές ΚΑΙ ένα πάρτυ το οποίο θα κάνω όταν θα είμαι Ελλάδα και θα έχω βρει δικό μου σπίτι.Θα καλέσω ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ,όλους όσους θέλω να δω! Μιλάμε θα γίνει της τρελλής!!!!

Lucia είπε...

καλά μικρή μου εμείς οι δυο μαζί κάνουμε κακό ντουέτο. την αλλη φορά καθόμασταν και ονειρευόμασταν χριστουγεννα στην Νεα Υόρκη για ψώνια. Πάντως το παρτακι μια χαρά μου ακούγεται και το μόνο που με προβληματίζει απ'όλο αυτο είναι τι θα φορέσω.

Φαίη είπε...

Σιγά που θα βάλουμε όρια και στα όνειρά μας! Ε όχι,φτάνουν όλα τ'άλλα! :p

papi είπε...

Kala, kathomouna kai xekardizomouna mprosta sto daniko laptop...Akou ''mipos na stoliso tin omprela''....
Kai oso gia to party, symfono apolyta kai epafxano: ''Min eisai stigkounis sti fantasia sou, re aderfe'', pou eipe ki o tarifas!

Fey, ena tha sou po: Plysou ki erhomai!
Fotinouli, esy stolise tin omprela kai kala Xristougenna stin ammoudia me to kalo!
(Ego ti na stoliso? To zavo to sygkatiko mou, mipos?)

Ante, paidia, kai tou hronou spitia mas!