Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Για τον Γιάννη

Πολλές φορές ακούω να λένε: "Φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών δεν υπάρχει" και εγώ τότε χαμογελάω κρυφά γιατί σκέφτομαι αμέσως τον κολλητό μου τον Γιάννη. Φυσικά και υπάρχει.
Πρίν από 15 χρόνια ξεκίνησα να κάνω παρέα με ένα αγόρι στρουμπουλό (ο Γιάννης ψήνει), γλυκό, ντροπαλό και πολλά ακόμα, και καταλήξαμε να έχουμε μοιραστεί πάρα πολλά από τις ανησυχίες, τα άγχη, τους έρωτες, τα μεθύσια μας, την ζωή μας.
Θυμάμαι το κλάμα και τον πανικό για τις Πανελλήνιες, αν θα περάσουμε και που, το πρώτο του μεθύσι στον "Κάβουρα" που πάλευε να βάλει το πουλόβερ για να φύγουμε και από την σούρα του να μου λέει "έχω χάσει το μανίκι, δεν το βρίσκω σου λέω", τις ατέλειωτες βόλτες στο πάρκο της γειτονιάς μας να καθόμαστε με τις ώρες και να αναλύουμε και να προσπαθούμε να βρούμε άκρη, τις διακοπές μας στην Κρήτη που σε όλες τις φωτογραφίες είναι λιωμένος στην παραλία με το κεφάλι στην άμμο λές και ψάχνει για νερό, και φυσικά το απίστευτο γέλιο που έχουμε κάνει όταν εδώ και 12 χρόνια που είναι το ταίρι μου στην μπιρίμπα που η ιστορία και οι κερδισμένοι πόντοι έχουν δείξει ότι είμαστε καταπληκτικό ζευγάρι. Και τόσα πολλά ακόμα. Μια ιστορία ολόκληρη. Και βόλτες, πολλές βόλτες, ειδικά με το αυτοκίνητο, πολλές. Αφού όποτε σκέφτομαι τον Γιάννη με πιάνει αυτή η γλυκειά αίσθηση που έχουμε όταν πάμε βόλτα με το αυτοκίνητο και φεύγει πίσω ο δρόμος , και το ράδιο παίζει "Τα ματαξωτά", και μπορεί να μην είμαι και στα καλυτερα μου αλλά ξέρω οτι όλα με κάποιο τρόπο θα πάνε καλά!
Σήμερα αυτό το αγόρι έχει γίνει ένας καταπληκτικός άντρας, που με κάνει πολύ πολύ περήφανη, που όποτε μιλάω για αυτόν νιώθω να ψηλώνω 5 πόντους. Εχει χιούμορ, έχει απίστευτες γνώσεις, έχει επίπεδο, είναι κύριος, είναι ευαίσθητος, τρυφερός, γλυκός, λίγο γκρινιάρης, ταξιδιάρης, ωραίος άνθρωπος.
Εγώ λοιπόν του εύχομαι σήμερα που έχει γενέθλια, χρόνια πολλά, καλά, γλυκά, ταξιδιάρικα και να κάνει αυτό που ονειρεύεται στη ζωή του. Και να ξέρεις ότι είμαι πολύ περήφανη για σένα και για την σχέση που έχουμε φτιάξει εδώ και τόσα χρόνια.Περιμένω να γυρίσεις σύντομα γιατι η απουσία σου φίλε μου είναι πολύ αισθητή και με δυσκολεύει ώρες ώρες.

6 σχόλια:

Φαίη είπε...

Αυτό το "Ο Γιάννης ψήνει" όσα χρόνια και να περάσουν πάντα θα με κάνει να λύνομαι στα γέλια!
Κατά τ' άλλα....ντάξει,μόνο τα κλάμματα δεν έβαλα,είμαι πολύ περίεργη να δω τί σχόλιο θ' αφήσει ο περί ου ο λόγος!
Καλημέρες :)

Lucia είπε...

και εγώ μικρή μου περιμένω να δω τι θα γραψει.

καλημέρα

Moutsakos είπε...

Ο Γιάνης (3ο πρόσωπο της μεγαλοπρέπειας - μου επιτρέπεται νομίζω μέρα που ναι) δεν ψήνει (θα βγάλει τους συγκατοίκους του έξω απόψε) αλλά συγκινήθηκε πολύ και δεν έχει λόγια να εκφράσει τη χαρά του για ένα τέτοιο ποστ - αφιέρωμα!

Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά γιατί μέρος αυτού που είμαι το χρωστάω και στις δυο σας! xxx

Lucia είπε...

κατάλαβες τώρα, μπα, μπράβο βρε εγώ και ξεπατώνομαι να σου κάνω ολόκληρο αφιέρωμα, να να να , και στο τέλος ένα μεγάλο φιλί και αγκαλιά και στις δυο σας. Είναι δίκαιο τώρα αυτό όχι πες μου είναι? χα
(σιγά που δεν θα γκρίνιαζα λιγάκι)

Moutsakos είπε...

Κοίτα, έχεις δίκιο, διότι η ιδέα και τα λόγια τα καλά είναι δικά σου. Αλλά έκανε και το σχόλιο της νωρίς "η άλλη" και μιας και κήρυξε παύση εργασιών στο δικό της μαγαζί είπα να την ευχαριστήσω απο δω. Aλλά θα τη δω σύντομα, θα της δείξω εγώ, θα δει τι έχει να πάθει.

Moutsakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.