Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Highlights

Τα σημαντικότερα highlights από το τετραήμερο που πέρασε :

1) Μια τριήμερη εκδρομή στο βουνό, χαλαρώνει, ξεκουράζει και βοηθάει το σώμα, το μυαλό και το κορμί να έρθουν στα ίσια τους.

2) Η πεζοπορεία σε μονοπάτια μου θύμισε πόσα πολλά χάνω που δεν το κάνω συχνότερα, ( η επαφή με την φύση είναι κάτι το ασύλληπτο ) και επίσης μου τόνισε ότι αν έκοβα το ρημαδοτσίγαρο οι αντοχές θα ήταν περισσότερες.

3) Ο κόκορας ο κρασάτος με τα μακαρόνια πολύ μου είχαν λείψει και μια χαρά τον ευχαριστήθηκα (πολύ τον λυπήθηκα τον καημένο τον κόκορα)

4) Πόσο θλιβερό και μίζερο είναι να βλέπεις άντρα παντρεμένο με παιδί, όταν πιει δυο ποτηράκια παραπάνω να την πέφτει στην πρώτη γυναίκα που θα βρει μπροστά του.

5) Το χειροποίητο γλυκό του κουταλιού καρυδάκι είναι όλα τα λεφτά. Το μυστικό είναι στο σιρόπι να έχει μπει και μέλι καλό.

6) Όταν ακούω το ένστικτο, και παρακολουθώ το σώμα μου πως αντιδρά, καταλαβαίνω πολλά για μένα και τις ανάγκες μου.

7) Μου αρέσει πολύ να μαζευόμαστε φίλοι τις κυριακές τα μεσημέρια, να τρώμε και να πίνουμε, και η μάζωξη να τελειώνει στις 1 το βράδυ.

8) Όταν δίνω χρόνο και δεν βιάζω καταστάσεις όλα τα μπερδεμένα ξεκαθαρίζουν και αφήνουν μια γλυκειά γεύση.

9) Οι ανάγκες, οι δυσκολίες και οι χαρές είναι πάνω- κάτω οι ίδιες για τους περισσότερους ανθρώπους

10) Δεν μου αρέσει να αγχώνομαι για το πως θα περάσω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

11) Νιώθω άβολα όταν βρίσκομαι με παρέα ανθρώπων που έχουμε περίπου την ίδια ηλικία, αυτοί είναι παντρεμένοι με παιδιά, και όταν κάποιος ρωτάει για μένα του απαντάω αρνητικά και για τα παιδιά και τον γάμο. Μάλλον γιατί το θέλω και δεν το έχω.

12) Ο κουραμπιές ο σωστός θέλει καλό βούτηρο και το αμύγδαλο να μην το λυπηθείς.

13) Γέλασα πολύ με την απάντηση ενός φίλου ( που έχει πάρει κάτι κιλάκια τελευταία) στην ερώτηση τι δουλειά κάνεις, είπε: "το ανορεκτικό μοντέλο σε ζωγράφους)

1 σχόλιο:

Φαίη είπε...

φφφφ....ένα δύο,ένα δύο.... έλα ακούει; εγώ ακούει...

test done :p