Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Είναι κάτι μέρες....ασήκωτες

Τι γίνεται σήμερα? Είναι ανάδρομος ο Ερμής? Έχει μπει πουθενά η Αφροδίτη παρέα με τον Κρόνο και με έχουν κάνει έτσι? Ξύπνησα με μια σκατίλα απίστευτη. Δεν την θέλω την ύπαρξη μου. Σέρνω τα κομμάτια μου. Νιώθω ότι κουβαλάω στην πλάτη μου εκατό κιλά βάρος. Το καλύτερο μου θα ήταν να είμαι σπίτι, να χουχουλιάζω στον καναπέ μου και να χάσκω. Να μην κάνω τίποτα. Να φοράω τις «σεξουαλικες» πιτζαμούλες μου με την μαγευτική ρομπίτσα μου από πάνω, που εγώ αν κάνω το λάθος και με κοιτάξω στον καθρέπτη απότομα σκιάζομαι, και να περιφέρομαι μέσα στο σπίτι. Να πίνω καφέδες, να καπνίζω και να μασουλάω βλακείες. Αυτό θέλω.
Και βρίσκομαι στο γραφείο, σε περίοδο τρελλής δουλειάς, να προσπαθώ να κάνω την δουλευταρού, να προσπαθώ να συγκεντρωθώ, να βγάλω κανένα νούμερο της προκοπής και δεν μπορώ. Δεν είμαι σε φάση λέμε. Σεβασμός στην κακή μου διάθεση βρε!

6 σχόλια:

Φαίη είπε...

respeeeeeeeect!

:p

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Προσπάθησε να βιώσεις τον χρόνο με μια γρήγορη δική σου αντίληψη.
Διασκέδασέ τον!!!
Σου στέλνω σκέψεις Θετικές!!!
φιλιά...τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Άσε που αν χιονίσει θα δεις μια άσπρη μέρα χαχαχαχα!!!

Lucia είπε...

Σας ευχαριστώ και τους δύο, νομίζω ότι όσο περνάει η ώρα νιώθω καλύτερα. Μέχρι και γυμναστήριο σκέφτομαι να παω.

Φιλάκια μικρά μου

Ανώνυμος είπε...

Ψυχραιμία. Θα περάσει κι αυτό όπως πέρασαν κι άλλα!
Όσο για τη μέρα τη χιονισμένη... ψιλοχλωμούλα τη βλέπω. Κι αν ακόμα τη δούμε θάναι άσπρη νομίζετε; Μακάρι
Φιλιά Μίνα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Έτσι μπράβο!!!
Και μετά έξω για φαγητό.
Φιλιά...τσίου!!!