Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

Δύο μήνες ακόμα που θα πάει... θα περάσουν

«Κούραση». Όταν με ρωτάνε τις τελυεταίες μέρες τι κάνω, δίνω την πιο πάνω απάντηση.
Ξυπνάω στις 7.00 το πρωι, μπάνιο, καφές με κάτι γρήγορο να μασουλίσω, μισό τσιγάρο, ντύσιμο, βάψιμο και έξω από την πόρτα. Διανύω 34 χιλιόμετρα για να παω στη δουλειά οπότε κατα τις 9.00-9.15 είμαι στο γραφείο. Δουλεύω σαν το μαύρο το σκυλί, είναι και η περίοδος δύσκολη τώρα, κλείνουμε τα ξένα βιβλία και μου έχει κλείσει το δικό μου σπίτι, τσακώνομαι με άγγλους, ιταλούς, πολωνούς να βγάλω άκρη (με τις ιάπωνες δεν το επιχειρώ καν, δεν θα το συννενοηθώ ποτέ), και είναι στιγμές που νιώθω ότι το εγκεφαλικό με γλυκοκοιτάει και με χαιρετάει από μακρυά. Φεύγω από το γραφείο κατά τις 7.30-8.00 το βράδυ, με ένα κεφάλι καζάνι, που ούτε το όνομα μου δεν θυμάμαι να πω, και σέρνω το κουφάρι μου μέχρι το γυμναστήριο. Μια ευχαρίστηση έχω και έγω, δεν γίνεται να την παρατήσω. Καταλήγω στο σπίτι στις 10.30 το βράδυ όπου αρχίζω να πετάω παπούτσια και φόρμες από το σαλόνι μέχρι το μπάνιο. Ένω μπαίνω στο ντους μασουλάω και την φρυγανιά που έχει στουμπωθεί με το τυρί, μπας και ριμαδοφάω τίποτα. Αν κάνω το λάθος να ανοίξω το στόμα μαζί με την φρυγανία και το τυρί θα δοκιμάσω και το καινούριο αφρόλουτρο Camay. Και μέσα σε όλο αυτόν τον πανικό έχω και μια μαμά που με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει συνέχεια ότι με την δουλειά που κάνω και την ζωή που έχω δεν θα βρω ποτέ γαμπρό! Όταν πέφτω στο κρεβάτι, μέχρι να βρω την θέση να βολευτώ έχω ήδη κοιμηθεί. Έχω μέρες να μιλήσω στο τηλέφωνο με φίλο και φυσικά πολλές περισσότερες για να τους δω.. Η τελευταία σκέψη της ημέρας είναι : «Είμαι πολύ κομμάτια και πολύ μόνη μου. Κουράστηκα».
Γκρινιάζω τώρα το ξέρω, τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι. Κατά το τέλος του Μαρτίου θα αρχίσουν να στρώνουν. Το ξέρω το έργο, το βλέπω κάθε χρόνο. Μέχρι τότε όμως χρειάζομαι:

- Μια γυναίκα να μου μαζέψει το τσαντίρι μου, να μου βάλει πλυντήρια και να μου σιδερώσει εκείνο το άσπρο πουκαμισάκι που το έχω αφήσει έτσι από την Παρασκευή.
- Ταπεράρακια περισσότερα για να αποθηκεύω φαί, γιατί ο Θεός ξέρει πότε θα ξαναμαγειρέψω
- Κάποιον να παει στο Σουπερ Μαρκετ, να μου ψωνίσει τίποτα. Στο τέλος θα τρώω τα πιάτα
- Να μου πληρώσει την γαμωΔΕΗ που ήρθε 85€. Τα νεύρα μου!
- Κάποιον για το ΙΚΕΑ να μου πάρει τον καλόγερο που έχω μπανίσει.
- Κάποιον να με περιμένει στο σπίτι, να μου λέει μια καληνύχτα και να με κάνει μια αγκαλιά.

Θέλω να ευχαριστήσω:
- Την μαμά μου, που έχει συμβάλλει σημαντικά στο να τρωω ένα φαι της
προκοπής
- Τους φίλους μου που παρόλο το χάλι μου, εξακολουθούν να με παίρνουν τηλέφωνα, να με σκέφτονται και να με καλούν για ποτάκι το βράδυ (που εγώ δεν πάω)
- Τους συναδέλφους μου που σε κρίσης πανικού που φωνάζω δεν με παρεξηγούν γιατι καταλαβαίνουν την κατάσταση. (Δεν είμαι κακός άνθρωπος, αγχωμένος ειμαι )


Υπομονή, 2 μήνες ακόμα, που θα πάει, θα στρώσει.

5 σχόλια:

Φαίη είπε...

Ένα θα πω : σε νιώθω.






Πού θα πάμε το καλοκαίρι διακοπές; ΚΑΝΟΝΙΣΟΥ! Σκωτία μπορεί να μην σε πείσω να έρθεις,αλλά εφέτο θα μαζευτούμε όλα τα χαμίνια και θα πάμε διακοπές! Άντε γιατί α!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω...
Διασκέδασε με τα της καθημερινότητας
Και άκου την Φαιη κάτι λέει(χα)
Φυλάκια και καλή δύναμη
τσίου...

Moutsakos είπε...

Ναι αλλα χτίζεις το μέλλον σου! Και την προίκα σου! Και τι δε δίνω να σε δω να σε συννενοείσαι με τους Ιάπωνες στα Αγγλικά!
Yπομονή και κουράγιο!

Lucia είπε...

Φαίη: Η σκέψη το καλοκαίρι να είμαστε σε παραλία ξάπλα, και το μόνο αγχος μας να είναι αν θα γυρίσουμε μπρούμητα ή ανάσκελα, πραγματικά μου φτιάχνει το κέφι.

Κότσιφα: Την ακούω την Φαίη σε ευχαριστώ για την ψυχολογική συμπαράσταση

Moutsakos: Που είσαι παιδάκι μου εσύ τόσο καιρό? Είχα αρχίσει να ανησυχώ. Θα σου έλεγα τώρα τι χτίζω και τι γκρεμίζω αλλά άντε μην γίνω κακιά. Με τους Ιάπωνες φίλε δεν παίζει συννενόηση από τηλέφωνο, την τελευταία φορά που το επιχείρηση πάλευα επί 15 λεπτά να τους κάνω spelling το όνομα μου και να το καταλάβουν. Μονο μέσω e-mail.
Φιλάκια

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

*φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια

χαχαχαχα!!!