Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Απόκριες 2008

Κούλουμα. Ακου κούλουμα. Εχει πλάκα αυτη η λέξη. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν οι απόκριες.. Οταν ήμουν μικρούλα δεν είχα καλύτερο. Αλλά δεν ξέρω, όσο μεγάλωνα (γιατι έχω αποφασίσει να τον σταμματήσω εδώ τον χρόνο. Δεν θα μεγαλώσω άλλο πάει και τελείωσε) τόσο λιγότερο τις συμπαθούσα και τις απέφευγα.

Αλλά φέτος ήταν προφανώς η χρονιά μου. Ήμουν καλεσμένη σε 2 πάρτυ και τα δύο φυσικά αποκριάτικα. Και ναι μπορεί να μην μου αρέσει να ντύνομαι, αλλά αυτό που σιχαίνομαι περισσότερο είναι να το παίζω ξενέρωτη και να πηγαίνω κυριλέ σε μασκέ πάρτυ. Ετσι λοιπόν αφού αποφάσισα ότι θα πάω και στα δυο (καλά δεν μου πήρε και πολύ χρόνο) μόλις έπεσε η πρόταση, πέταξα την σκούφια μου και σκεφτόμουν το ντύσιμο.

Και εντάξει για το πρώτο πάρτυ δεν είχα πρόβλημα γιατι δεν είχε θέμα συγκεκριμένο. Έλα όμως που το δεύτερο είχε θέμα. Επρεπε λέει να φοράμε κάτι που να έχει σχέση με ερωτικό-σεξουαλικό περιεχόμενο.

Στο πρωτο έβαλα την ποδιά της μαγειρικής. Αλλά όχι μια ποδιά ότι να’ναι. Πολυ ψαγμένη ποδιά. Την είχα φέρει από την Βαρκελώνη. Είναι πορτοκαλι με φραμπαλά κόκκινο με άσπρο πουά γύρω-γύρω, και στην μέση απεικονίζει έναν ταύρο που κάνει να γλυκά μάτια σε μια ταυρίνα. Έχει πολύ γέλιο. Έδεσα και δυο ξύλινες κουτάλες στο λαιμό και τις έκανα κολιέ και στο κεφάλια έβαλα φύλλα από πορτοκάλι.α. Ήμουν τυχερή που δεν είχαν επάνω τίποτα ζουζουνάκια να κουβαλάω τώρα δάκους και μουχρίτσες. Σούπερ τα περασα, τρελλό χορό και πολύ γέλιο.

Αλλά νομίζω ότι στο δεύτερο πάρτυ έκανα την διαφορά. Και είμαι πολυ περήφανη γιατί η σκέψη ήταν απλή αλλά τέλεια. Για άλλη μια φορά θαύμασα την φαντασία και την πρακτικότητα μου. Το ντύσιμο δεν έκανε την διαφορά. Τα αξεσουάρ όμως? Πήρα δυο προφυλακτικά, τα γέμισα βαμβάκι και τα έκανα σκουλαρίκια. Έπεσε πολύ γέλιο. Πολύ καλό και αυτό το πάρτυ, που πέρα από χορό, γέλιο και αλκόολ, είχε και καλό φαγητό. Τα συγχαρητήρια στο σεφ.

Καθαρή Δευτερα. Αλλη πίκρα αυτή. Μια μιζέρια και μια άρνηση είχα πάντα. Ασε που το φαί μου φαίνεται αθλιο. Δεν μου αρέσει τίποτα από τα γνωστά. Φέτος όμως χωρίς να γίνει κάτι εξαιρετικό πέρασα πολύ καλά. Πήρα τα κορίτσια και βρεθήκαμε με μια άλλη παρέα στις γειοτονιάς μου το πάρκο που ο δήμος μοίραζε αυτές τις βλακείες, πολύ κρασί και πολύ καλή ζωντανή μουσική. Τελικά με τα πολλά το στήσαμε το γλεντάκι μας Μέχρι και χαρταετό ήθελα να πετάξω φέτος , όχι ότι ξέρω πως τον πετάξω, αλλά θα έπεφτε πολυ γέλιο και θα άξιζε τον κόπο.

Νομίζω τελικα ότι φέτος οι απόκριες μου πήγαν μια χαρά. Αντε βρε και του χρονου.

5 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Είσαι πολύ εντάξει άτομο Lucia
Κάπως ετσι είμαι και γω αυτές τις μέρες
Εχω ξενερώσει με τις αποκριές
Τα φαγητά της Καθαρό-Δευτέρας ποτέ δεν μου άρεσαν
(με μερικές εξαιρέσεις)
Άλλα με την κατάλληλη παρέα μπορείς να περάσεις σούπερ!!!
Άντε και του χρόνου να ειναι ακόμα καλύτερα για σε να!!!

Τώρα τι λένε???
Καλεί σαρακοστήηηηηηηη

ΤΣΙΟΥ!!!

Φαίη είπε...

Καλά, εγώ δεν θα πω τίποτα, μιας και η πρώτη μου αντίδραση όταν διάβασα για Απόκριες στα διάφορα ιστολόγια ήταν "ποιές Απόκριες,τον Οκτώβρη δεν τις γιορτάσαμε αυτές; " (βλέπε Halloween).

ΤΟΣΟ αλλού.

Lucia είπε...

κότσιφα μου: ευχαριστώ πολυ μικρέ μου, το ξέρω ότι με νιώθεις

Φαιη μου: τι να σου πω, ντροπη σου, όχι φτου σου!! Μα να μην θυμάσαι τις απόκριες...τσ,τσ,τσ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρες

και

καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοο


τσίου!!!!

papi είπε...

A, re file, profylaktika gia skoularikia!
Ti mou thymises !
Poso kairo eho na do profylaktiko, ....kai kyrios to syny8es periehomeno tou (ohi ta apokriatika vamvakia)!
Ante kai tou hroniou spitia mas!!!