Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Ένα σ'αγαπώ μπλεγμένο σε νότες

Οταν διάβασα την πρόσκληση της αγαπημένης μου Φαιης για καινούριο παιχνιδάκι με τραγούδια χάρηκα. Η μουσική αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, και μου φάνηκε αρχικά έυκολο. Μετά κόλλησα. Δεν ήξερα ποιό να πρωτοβάλω. Τελικά διάλεξα αυτό που μου ήρθε πρώτο.

Το παιχνίδι παίζεται ως εξης:

Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’αγαπώ στον-ην σύντροφό σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει. Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά. Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτεχνές ή γκρουπς, βάζεις ό,τι σε εκφράζει περισσότερο.

Τα τραγούδια λοιπόν είναι...

Παρε με στ'όνειρο

Πάρε με στ' όνειρο μαζί σου
άλλο πρωί να μη με βρει
στον άδειο κόσμο τον επάνω
σ' αυτή την άδικη ζωή

Πάρε με στ' όνειρο μαζί σου
κοντά σου να ξενιτευτώ
πόσο ν' αντέξω παραπάνω
της μοναξιάς τον πυρετό

Αχ πως σ' αγαπώ για να πιστέψεις τι να πω
Πως είναι ο κόσμος αδειανός χωρίς εσένα
πως είναι η νύχτα μια πληγή χωρίς εσένα
πως είναι μαύρη η ζωή χωρίς εσένα

Δώσ' μου του ονείρου σου τα μάτια,
να ταξιδέψω εκεί που πας
στα μυστικά σου μονοπάτια,
που χρόνια μόνος περπατάς

Δώσ' μου του ονείρου σου τα μάτια,
θέλω να ξέρω αν μ' αγαπάς
ή μήπως μου κρατάς γινάτια,
όταν σε κάνω και πονάς.

Αχ πως σ' αγαπώ για να πιστέψεις τι να πω
Πως είναι ο κόσμος αδειανός χωρίς εσένα
πως είναι η νύχτα μια πληγή χωρίς εσένα
πως είναι μαύρη η ζωή χωρίς εσένα

Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Τσαλιγοπούλου & Αλκίνοος Ιωαννίδης ( Ντουέτο)

και.....


Πες μου αυτά που αγαπάς

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα θυμάμαι
όταν θα ζει με αναμνήσεις η καρδιά
να 'ρχεσαι πάντα μες στον ύπνο που κοιμάμαι
σαν πεταλούδα με φτερά μενεξεδιά

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα φυλάξω
σ' ένα πηγάδι της ψυχής μου σκοτεινό
όταν θα σκύβω τη ζωή μου να κοιτάξω
να 'σαι φεγγάρι στου βυθού τον ουρανό

Μη μου μιλάς γι' αυτά που πρόκειται να γίνουν
όσα φοβάμαι και να διώξω πολεμώκι
όσα μου πεις πως αγαπάς αυτά θα μείνουν
να τα θυμάμαι μ' έναν κόμπο στο λαιμό

Πες μου αυτά που αγαπάς να τα φορέσω
πάνω στο στήθος μου σαν άγιο φυλαχτό
και με την πρώτη μαχαιριά να μην πονέσω
όταν με βρει η μοναξιά να φυλαχτώ

Μη μου μιλάς γι' αυτά που πρόκειται να γίνουν
όσα φοβάμαι και να διώξω πολεμώ
κι όσα μου πεις πως αγαπάς αυτά θα μείνουν
να τα θυμάμαι μ' έναν κόμπο στο λαιμό

Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός

παρακαλώ ο λόγος στους.... κότσιφα, ιφιγένεια, άρης


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

3 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρα και καλή μας βδομάδα!!!
Κι άλλο παιχνιδάκι ε???

Δεκτή η πρόταση!!!

Ωραία τραγούδια μου αρέσουν και τα δυο!!!

κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Roadartist είπε...

πολύ πολύ αγαπημένα μου τραγούδια!!!!

If...ιγένεια είπε...

Σε ευχαριστώ :)