Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Ο καθένας τον ρόλο του

΄Ελα παιδιά, έλα, για να συγκενρωθούμε λίγο. Για πάμε να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή μπας και καταφέρουμε να τα ξεμεπρδέψουμε λιγουλάκι.
Λοιπόν μια φορά και έναν καιρό ήταν ο καλός Θεούλης που έπλασε τον Αδαμ και την Ευα. Δηλαδή τον Αντρα και την Γυναίκα. Ειναι δυο διαφορετικά πλάσματα λέμε, που προσπαθούν και παλεύουν να πορευτούν παρέα στην ζωή αυτή (ίσως και στις επόμενες, δεν ξέρω)
Μια καλή αρχή είναι να βρει ο καθένας τους ρόλους του. Γιατι δεν γίνεται βρε παιδιά. Είναι σαν να πηγαίνεις στο θέατρο και ο σκηνοθέτης, τη μια να δίνει οδηγίες, την άλλη να κάνει τον πρωταγωνιστή και ταυτόχρονα να παλεύει να κάνει και την κοπτοραπτού για τα κουστούμια. Δεν γίνεται λέμε. Όλα σκατά θα τα κάνει τελικά. Τίποτα δεν θα περπατήσει.
Και όταν λέω ρόλους δεν εννοώ, ποιός θα πλένει τα πιάτα, το μπάνιο και θα αλατίζει το φαι. Πιστεύω ότι τα καθημερινά, τα λειτουργικά, μπορούν να μπουν σε σειρά, αν υπάρχει καλή διάθεση και από τους δυο.
Αναφέρομαι περισσότερο στα «μικρά», κρυφά, που δεν φαίνονται αλλά είναι ύπουλα.

Έχω φτάσει σε μια ηλικία πια (32, να είμαι καλά και να τα χαίρομαι), που όταν θα βγω με έναν άντρα για πρώτη φορά έξω, θεωρώ δεδομένο ότι θα κεράσει. Και πιστέψτε με δεν είμαι από τις γκόμενες που ψάχνω τον πλούσιο να μου «στρώσει» την ζωή. Ανάγκη δεν έχω. Μια χαρά την πάω την ζωή μου σε αυτό τον τομέα. Αλλά βρε πουλάκι μου, δεν γίνεται να μετράω το παγκαρι με τα φραγκοδίφραγκα. Και ακριβώς επειδή δεν είμαι γαιδούρα και τζαμπατζού, θα βρω εγώ έναν τρόπο να ανταποδώσω. Ίσως με ένα τραπέζι ή ένα καλό δώρο. Ανάλογα πως θα μου βγει.

Επίσης, περιμένω ότι ο άλλος θα κάνει τον κόπο να ξεκουβαλήσει και να έρθει να με πάρει με το αυτοκίνητο από το σπίτι, και να με γυρίσει. Γιατί πως να το κάνουμε δεν μπορώ με το τακούνι να κόβω βόλτες, να ψάχνω για ταξί και να κρυώνω. Γιατί θέλω να νιώθω ότι με έχει έννοια και δεν θέλει να κυκλοφορώ νυχτιάτικα μόνη μου.

Θα σηκώσει το ακουστικό και θα πάρει τηλέφωνο. Έχω βαρεθεί τις καταστάσεις που τα πράγματα υποννούνται. Ο καθένας φαντάζεται το δικό του, περιμένει το δικό του και όταν δεν συμβαίνει, ο άλλος είναι μαλάκας. Εντάξει μπορεί να πέρασες ένα βράδυ ρε πουλάκι μου με μια γυναίκα, και δεν ήταν όπως το είχες φανταστεί. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες πίστεψε με. Πάρε ένα τηλέφωνο την άλλη μερα, την παράλλη, όποτε μπορείς τέλος πάντων, και πες μια καλημέρα. Μην την κάνεις την άλλη να νιώθει πουτάνα του σωρού. Η ευγένεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Και θα καταλάβει αυτή αν είναι για παραπέρα η ιστορία ή όχι.

Αλλα επειδή και οι γυναίκες γινόμαστε πολλές φορές πουτάνες, έχω να πω τα εξής:

Είναι μικρόψυχο κυρία μου να ταλαιπωρείς τον άλλον. Δεν τον γουστάρεις, δεν είναι αυτό που περιμένεις, ωραία. Μην τον ψήνεις τον κακομοίρη, επειδή αυτός σε έχει ερωτευθεί και δεν βλέπει την κατάσταση. Μην το έχεις μια στο καρφί και μια στο πέταλο, γιατι σου αρέσει να νιώθεις ότι κάποιος κόβει φλέβα για σένα. Και μόλις βρεθεί το καλύτερος θα τον αφήσεις εύκολα, αναίμακτα, απλά χωρίς να σηκώνεις τα τηλέφωνα.

Φρόντισε τον λίγο. Μαγείρεψε του και λίγο δεν παθαίνεις τίποτα. Στη δουλειά, οι περισσότερες γυναίκες δεν μαγειρεύουν. Από άποψη, την οποία εγώ δε καταλαβαίνω. Γιατί κυρία μου δεν μαγειρεύεις? Είσαι δηλαδή υπεράνω? Οταν μαγειρεύει ο άντρας είναι sexy και όταν μαγειρεύει η γυναίκα είναι δουλάρα?

Μην θεωρείς δεδεμένο ότι ο άντρας, είναι αυτός που πρέπει πάντα να πληρώνει, να κουβαλάει, να μην εκνευρίζεται, να διαβάζει την σκέψη σου, να στέλνει λουλουδάκια και καρδούλες. Ανθρωπος είναι και αυτός. Έχει και αυτός ανάγκη από τρυφερότητα, χάδια, φροντίδα, γλυκιές κουβέντες και ζεστό βλέμμα.

Και θαυμασμό. Πρέπει να το θαυμάζεις το ταίρι σου, να τον κοιτάς και να καμαρώνεις για αυτόν. Να βρεις αυτό που εσύ αγαπάς σε αυτόν και το κρατάς γερά, να το πιστεύεις.

....με όλες τις παραπάνω σκέψεις χαιρετάω τον Φλεβάρη....

Καλημέρες και καλό Σ/Κ

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραία! Σε ποιόν αναφερόμαστε ακριβώς;

Τα λέμε για να τ΄ακούμε; για να τα εμπεδώσουμε ή για να τα ξορκίσουμε;
Τέλος πάντων, όπως και να χει, με το καλό να φύγει κι αυτός ο ταλαίπωρος ο μήνας μπας και ξεταλαιπωρηθούμε κι εμείς.

Καλό ΣΚ
(μήπως και συναντηθούμε;)

Μίνα

Lucia είπε...

Μίνα: οι σκέψεις αυτές έχουν γίνει και γίνονται κατα καιρούς, αλλά έκανα και πρόσφατα μια κουβέντα, και "συγχίστηκα" πρωί- πρωί.

Ελπίζω η κυριακή να είναι η τυχερή που θα σε δω.

Φιλάκια πολλά μικρή μου

Moutsakos είπε...

Ναι, κι εγώ μπερδεύτηκα λίγο, γιατί αλλού σε άφησα πριν μια εβδομάδα...

Καλό μήνα!

Lucia είπε...

moutsako mou: καταρχήν μην συνδέεις όλα μου τα κείμενα με γεγονότα στη ζωή μου. Η κουβέντα είναι φιλοσοφικού χαρακτήρα. Οσο για το άλλο, ασε πως με άφησες. Το θέμα είναι πβς με βρήκες τώρα.
Θα μιλησουμε μικρό μου

Φιλιά

Φαίη είπε...

Προσυπογράφω τα περισσότερα ασυζητιτί, αλλά έχω μια απορία : αυτό με τον θαυμασμό, είναι κάτι που χτίζεται πιστεύω.Δεν ξέρω, ίσως είμαι εγώ η εξωγήινη πάλι, αλλά δεν έχω ποτέ καταφέρει να βρω το κομμάτι που αγαπάω σε κάποιον ώστε να τον θαυμάζω αν δεν τον ξέρω αρκετά καλά και δεν έχω περάσει καιρό μαζί του.
Τι λέτε κι εσείς;

Lucia είπε...

Φαίη: Εχεις απόλυτο δίκιο. Σίγουρα το πράγμα θέλει χρόνο. Αλλά βλέπω ζευγάρια που είναι καιρό μαζί, και ο ένας δεν εκτιμάει και δεν θαυμάζει στην ουσία τον άλλον

Φιλάκια μικρή μου

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Πρώτη φορά ακούω αυτά τα πράγματα από μια γυναίκα Lucia
Οχι ότι τα εχω ακούσει από κανένα άντρα δηλαδή...άλλα όταν λέει τέτοιες αλήθειες μια γυναίκα και με αυτόν τον τρόπο έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.

Κατα την άποψή μου πάντα έτσι?
Δεν διαφωνώ σε τιποτα από ότι ανέφερες.
Είσαι συλλεκτικό δείγμα ανθρώπου.
Πραγματικού ανθρώπου.
Αν δεν ήμουνα παντρεμένος θα σου έκανα πρόταση γάμου αυτή τη στιγμη

καλό Σαββατοκύριακο,φωτεινό και χαρούμενο

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΆΚΙΑ

ΤΣΙΟΥ!!!

Lion είπε...

Γκουχ, γκουχ.... απο τελειιιιιιιως προσωπικη σκοπια, η οποια δεν ειναι "σωστη" (ετσι κι αλλιως δεν υπαρχει το απολυτο σωστο/λαθος), ουτε μοναδικη, ουτε υποχρεωτικη για κανεναν αλλο ανθρωπο.
Απο τελειως υποκειμενικη σκοπια ξαναλεω:

α) "Έχω φτάσει σε μια ηλικία πια [....] που όταν θα βγω με έναν άντρα για πρώτη φορά έξω, θεωρώ δεδομένο ότι θα κεράσει"
Γιατι αραγε; Μπορει ο αντρας να ειναι παρα πολυ καλός, να σε αγαπαει, αλλα να ειναι μπατιρης. Απο την στιγμη που εσυ εχεις 2Χ το δικο του εισοδημα, γιατι θα πρεπει να σε κερασει;
Εκτος αν θεωρεις δεδομενο, οτι εσυ με αντρα ομορφο μεν αλλα μπατιρη δεν κανεις σχεση.

β) "Επίσης, περιμένω ότι ο άλλος θα κάνει τον κόπο να ξεκουβαλήσει και να έρθει να με πάρει με το αυτοκίνητο από το σπίτι, και να με γυρίσει. Γιατί πως να το κάνουμε δεν μπορώ με το τακούνι να κόβω βόλτες [...]"
Αν φορας τετοιο τακουνι, που σε εμποδιζει να κοβεις βολτες, μαλλον εχεις λαθος ντυσιμο ;-)
Εγω για παραδειγμα ειμαι νεότατος, ωραιότατος, εξυπνότατος και πλουσιότατος [*], ου μην αλλα και βουκολος. Μια γυναικα που δεν μπορει να περπατησει διπλα μου στο δασος, δεν ξερω τι να την κανω. Δεν μπορω να βιωσω μαζι της τιποτα ομορφο - εξ' αιτιας των τακουνιων της.

[*] και μετριοφρων, μην ξεχναμε ;-)

γ) "Φρόντισε τον λίγο. Μαγείρεψε του και λίγο [...]
Και θαυμασμό. Πρέπει να το θαυμάζεις το ταίρι σου, [...]"
Ανθρωπος ειμαι κι εγω, εχω μια αλλεργια. Γυναικες που με θαυμαζουν και θελουν να μου μαγειρεψουν, με κανουν να το βαζω στα ποδια. Πανικοβλημενο μαλιστα και αλαλαζοντας.

Τι θελω να πω: ολοι ειμαστε διαφορετικοι τελικα. Δεν υπαρχουν ρολοι, δεν υπαρχουν "πρεπει", δεν υπαρχουν κανονες. Το φυλο μας δεν σημαινει τιποτα. Αναλογα με το ποιον εχουμε απεναντι μας, αλλαζουμε καθε φορα. Ο αντρας που γνωρισε η Α. ειναι τελειως διαφορετικος απο τον αντρα που γνωρισε η Β. Κι' ομως, και στις δυο περιπτωσεις, ημουν εγω.

Πολλες καλημερες, καλη Κυριακη.

Lucia είπε...

κότσιφα: δεν είμαι συλλεκτικό δείγμα ανθρώπου, πίστεψε με, ούτε καν.Σίγουρα υπάρχουν αρκετές που έχουν την ίδια άποψη με εμένα. Σε ευχαριστώ για τις γλυκιές κουβέντες.

Φιλακια

Lucia είπε...

Dralion: Λοιπόν νομίζω ότι έχουμε μπερδευτεί λιγουλάκι.

α)Καταρχήν όταν λέω να κεράσει, εννοώ να κεράσει τον καφέ ή το ποτό. Δεν εννοώ να μου κεράσει γεύμα στη Μεγάλη Βρετάνια με φασιανό ή αστακό ή ό,τι άλλο. Φυσικά και δεν περιμένω ο άλλος να ακουμπήσει ένα μηνιάτικο. Δεν θέλω να δυσκολεύω τους ανθρώπους ούτε να τους φέρνω σε δύσκολη θέση.Ο καθένας κάθε φορά προσφέρει αυτό που μπορεί και θέλει, και εγώ το σέβομαι απόλυτα.

β)προσπάθησε να καταλάβεις λίγο πίσω από τις λέξεις τι θέλω να πω. Φυσικά και μπορώ να περπατήσω με τα τακούνια, μέσα στο κρύο και όλα τα συναφή. Τόσο καιρό που μένω μόνη μου,μια χαρά το κάνω. Αλλά μου αρέσει πάρα πολύ να νιώθω ότι ο άλλος με έχει έννοια. Δεν εξηγείται τόσο αυτό. Θεωρώ ότι είναι θέμα ρόλου.

γ) γιατί καλέ μου σε πιάνει πανικός όταν η άλλη θέλει να σου μαγειρέψει ένα φαγάκι και σε θαυμάζει? Δεν καταλαβαίνω. Ο θαυμασμός για μένα ειναι στοιχείο ερωτισμού. Δεν μπορώ να λειτουργήσω διαφορετικά.

Ναι έχεις δίκιο, στα πρέπει. Σίγουρα οι σχέσεις των ανθρώπων δεν μπαίνουν σε καλούπια και κάθε φορά βγάζουμε στον απέναντι αυτό που εισπράτουμε. Γιατί απ'όλα είμαστε οι άνθρωποι, όλα τα στοιχεία τα έχουμε.

Καλή σου μέρα