Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι....

Ήρθες το Σάββατο το απόγευμα να με πάρεις για καφέ. Ο διάλογος απλός και συνοπτικός.
- «Θέλεις να περάσω να σε πάρω με το αυτοκίνητο»?,
-«Αν δεν σου κάνει κόπο»
-« Κανένας κόπος. Πες μου την διεύθυνση και στις 5 θα είμαι εκει»

Πέντε παρά πέντε κλήση. «Είμαι κάτω».
Κατεβαίνω και βλέπω έναν νορμάλ άνθρωπο. Είχα φανταστει, διάφορα. Μόνο φτερά και κέρατα δεν είχα βάλει στη φαντασία μου.
Και βλέπω έναν άντρα φυσιολογικό, γλυκό και ευγενικό να μου χαμογελάει.

Μου ανοίγεις την πόρτα να μπω. ( εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι, και κολλάω με κάτι τέτοια)
-«Σου πήρα και αυτό. Ελπίζω να μην το θεωρήσεις υπερβολικό, αλλά πρωτη φορά που γνωριζόμαστε, είπα να σου φέρω κάτι»
Μου προσφέρεις ένα κόκκινο τριαντάφυλλο τυλιγμένο σε ασημί χαρτι ανθοπωλείου με κόκκινη κορδέλα. Χαμογελάω αμήχανα. ( εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι, και κολλάω με κάτι τέτοια)
-«Ευχαριστώ πολύ, δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που μου πρόσεφεραν λουλούδι»


Ο καφές κράτησε 3 ώρες. Είπαμε διάφορα. Ό,τι μπορούν να πουν δυο άνθρωποι που μόλις γνωρίστηκαν. Και όταν το χιόνι άρχισε να κατεβαίνει αποφασιστικά κέρασες τους καφέδες και με γύρισες σπίτι.

Την άλλη μέρα πήρες να ρωτήσεις πως τα περνάω.
Πως να τα περνάω αποκλεισμένη από τον κόσμο, μέσα στο σπίτι μέτραγα τα τετραγωνικά.

Την Δευτέρα το πρωι με ξαναπήρες. Σου είπα ότι καλό το χιονάκι, αλλά εμένα τα νεύρα μου έχουν αρχίσει να τα παίζουν. Δεν μπορώ να βγω απο το σπίτι και δεν μπορεί και κανείς να έρθει εκτος αν έχει αλυσίδες. Η τηλεόραση έχει βλακείες και δεν έχω και καμία ταινία της προκοπής να δω.

-« Λοιπόν, στο προηγούμενο αυτοκίνητο, είχα βάλει πολλές φορές τις αλυσίδες, σε αυτό δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ. Νομίζω ότι σήμερα είναι μια καλή ευκαιρία. Αν θές, θα βάλω τις αλυσίδες και θα έρθω να σε πάρω για καφε.»

Χαμόγελο αμηχανίας.(εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι, και κολλάω με κάτι τέτοια)
«Αν το κάνεις αυτό για μένα θα έχεις συμβάλει στην ψυχική μου ηρεμία και ισορροπια. Θα σε περιμένω»

Μετά από μια ώρα, κλήση. «Ειμαι κάτω».

Μου ανοίγεις πάλι την πόρτα για να μπω.(εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι, και κολλάω με κάτι τέτοια)

Ο καφές κράτησε περίπου δυο ώρες. Είπαμε πάλι αρκετά. Χαλαρώσαμε στους τεράστιους καναπέδες, καπνίζαμε και λεγαμε διάφορα.

Όταν με γύρισες σπίτι, βγήκες από το αμάξι και..
«Σου έφερα αυτο το βαλιτσάκι, έχει μέσα αρκετές ταινίες. Ίσως βρεις καμιά να σου αρέσει για να περνάει καλυτερα η ώρα σου»

(εμένα δεν με έχουν μάθει έτσι, και κολλάω με κάτι τέτοια)

11 σχόλια:

Moutsakos είπε...

1. Ποιος ειναι τούτος πάλι;
2. Το πέρασε το τεστ, έτσι δεν είναι;
τότε
3. Γιατί δε φαίνεσαι ενθουσιασμένη

Lucia είπε...

moutsako mou:

1) Αυτός είναι ένας φίλος ενός συναδέλφου, που πρίν από 5 μήνες (καλοκαίρι θα'τανε δεν θα'τανε θαρρώ), που πάνω στην κουβέντα, μεταξύ αστείου και σοβαρού του είπα αν έχει κανένα φίλο ελέυθερο να μας γνωρίσει. Και μετα από τοοοοσο καιρό αποφάσισε να δώσει το τηλεφωνο μου στον φίλο του ο οποίος με πήρε και βγήκαμε

2)ναι το πέρασε και με μεγάλη επιτυχία

3)έλα μου ντε! θα δούμε. Κρατάω πισινές γιατί τα ματάκια μου έχουν δει πολλά

άλλη απορία?

Moutsakos είπε...

Τελικά τι ταινία είδες;

Φιλιά καλή μου, καλή αρχή

Lucia είπε...

είδα το "Γλυκός Νοέμβρης"

Θα δούμε.....

Φαίη είπε...

Θα το ξαναπώ : συ-νε-πέ-στα-τος, τα λόγια να συμβαδίζουν με τις πράξεις! Έτσι! Και τίποτα να μην βγει, η φάση είναι κορυφαία!
Τα υπόλοιπα τά' παμε την Κυριακή ;)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Lucia ????
Άντε βρε! Τι λένε τώρα?

Δεν με νοιάζει τι λένε...εγώ θα σου πω, καλή επιτυχία στην νέα σου σχέση(αν μιλάμε για σχέση)
με το καλό!!!

ΥΓ.Μην φορτώσεις οτι αρνητικό έχεις εισπράξει απο άλλους επάνω του.

Αλλα και μην εξιδανικεύσεις κάποιον επειδή έχει πέντε στοιχεία καλύτερα από κάποιους.

Φιλάκια και όνειρα γλυκά!


ΥΓ.2 Και μια γλυκιά καλημέρα μιας και μάλλον το πρωί θα το διαβάσεις
Αντε....και καλησπέρα εντάξει?

Lucia είπε...

Φαίη: έχεις δίκιο. Ειναι συνεπεστατος. Τι να πω. Μπραβο του, του παιδιού. Όσο για τα υπόλοιπα θα δείξει.

Κότσιφα μου: Εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, και αυτό προσπαθώ. Να βλέπω καθαρά. Να μην φορτώνω αλλωνών λάθη, αλλά και να μην υπερεκτιμάω τα πράγματα. Δεν μιλάμε για σχέση. Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Αφήνω τον χρονο να κάνει την δουλειά του.
Καλημέρες

Lucia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Lucia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Αμάν ρε παιδιά. Τι παίζει με τους γρύλους; Όλο βιασύνη για χαρακτηρισμούς και διαπιστώσεις και "πισινές" και πρόσεχε και συμπεράσματα και σιγά - σιγά για να μας φτάσει λέω εγώ.
Σήμερα αγάπη μου, έτσι όπως είναι τα πράγματα, σ'αρέσουν; περνάς καλά; μπορείς να τα δεις έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως έρχονται χωρίς υπολογισμούς και προσθαφαιρέσεις; Ζήστα τα γαμημένα και απόλαυσέ τα! Στο τέλος θα τα σκατώσεις και δε θα φταίνε οι γρύλοι. Θα φταις ΕΣΥ που τους έφτιαξες. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ΘΑΝΑΤΟς;
Πάντα υπάρχουν επιλογές...
Καλημέρα
Μίνα

Lucia είπε...

Μίνα: Α ρε φιλενάδα. Είσαι μέσα, αλλά πιο πολυ όμως δε γίνεται. Ετσι ακριβώς. Να αγιάσει το στοματάκι σου.

Φιλάκια πολλά μικρή μου