Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Ας παίξουμε....

Δεχόμενη λοιπόν την πρόσκληση του nanakos και ενώ είμαι στο γραφείο, βουτάω το πρώτο βιβλίο που βρίσκω, πάω στη σελίδα 123, μετράω σειρές και.....


“Επειδή από τις ανωτέρω διατάξεις της ελληνοιταλικής συμβάσεως προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις που έχουν την έδρα τους στην Ιταλία υπόκεινται σε φόρο εισοδήματος στην Ελλάδα για τα κέρδη που προέρχονται από μόνιμη εγκατάσταση σ'αυτήν, όπως η έννοια της μόνιμης εγκαταστάσεως καθορίζεται από τις διατάξεις της εν λόγω συμβάσεως.”
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΜΕΡΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
Αθανασίου Μάρκου

Τι περίμενα και εγώ να βρω και εγώ εδώ μέσα? Το «Ρομάνζο», το Αρλεκιν ή την Αγκάθα Κρίστι?

Πετάω λοιπόν και εγώ το μπαλάκι στους: moutsakos, ιφιγένεια
ιστορίες σκυλάδικου , ελατον

Καλημέρεεεεεεεεεεες

2 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Δεν γλύτωσε κανένας απο αυτό το παιχνίδι καλή μου
χαχαχα

Καλή Τσικνοπέμπτη

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΆΚΙ

ΤΣΙΟΥ!!!!

If...ιγένεια είπε...

:D