Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

"και πεινάω και βαριέμαι και διψώ και κατουριεμαι"

και έχει πει ο μεγάλος Θανάσης Βεγγος την γαμάτη ατάκα: "..και πεινάω και βαριέμαι και διψώ και κατουριέμαι". Αυτή την στιγμή με καλύπτει απόλυτα.
Σαν να περιμένω κάτι να συμβεί νιώθω, σαν να μην ξέρω τι θέλω νιώθω, σαν να θέλω να πάρω των οματιών μου νιώθω αλλά δεν ξέρω και που να τον πάω. Ειναι και ο Ερμής ανάδρομος μέχρι τις 17 οπότε φασκελοκουκούλωστα. Κατα τα άλλα το ζώδιο μου λέει ότι διανύω καλή περίοδο για τα ερωτικά μου. Που είναι αυτή η καλή περίοδος και εγώ δεν την βλέπω?
Αντε να δούμε....

3 σχόλια:

Φαίη είπε...

Ρε συ,ότι πρέπει νά' ρθεις Σκωτία για τριήμερο προσπαθεί να σου πει το σύμπαν! Αυτό είναι μην το ψάχνεις! Άντε,πάρε μια Παρασκευή άδεια και ανέβα επιτέλους να πιούμε έναν γκαιφέ σαν άνθρωποι!

Lucia είπε...

Καρδιά μου το να πάρω μια παρασκευή άδεια και να έρθω σκωτία τέτοια εποχή είναι κομματάκι δύσκολο. Κάτι λέγαμε με το παπί μήπως και έρθουμε εδιβουργο το πασχα και μας βρεις εκει. Αλλά και αυτό είναι ακόμα σαν σχέδιο. Θα δούμε.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Να πάτε να πάτε...αν και δεν εχω πάει
είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε τρέλααααααααα

Χμμμμ...
βήχω και ξερόβήχω
σου (έβαψα) τον τοίχο...

κοτσυφοφιλάκια

τσιίίίίίιιιιοοοοουυυυυυ!!!!!!!