Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

"βάλε το φούξια φουστάνι.."

Εχθές το βράδυ που σκεφτόμουν τρόπους ανώδυνους,αναίμακτους, ακίνδυνους (για τους άλλους), πως να την τερματίσω την ζωή μου, αφού τίποτα δεν μου αρέσει και δεν μου κάνει νόημα, είχα καταφέρει να θάψω όλα τα θετικά και να μεγενθύνω όλα τα αρνητικά, χτυπάει το πρώτο τηλέφωνο.
Και ήταν η αδεφούλα μου από την μαγευτική Αγγλία. Πήρε η έρημη- δύσμοιρη να μου πει τον πόνο της. Πόσο πολύ δεν είναι σε διάθεση, που όλα της φταίνε, η δουλειά, το σπίτι, το σώμα της, ο γκόμενος που δεν υπάρχει και ολα αυτά τα ωραία, βρήκε ώρα και στιγμή. Γιατί εκεί που μου έλεγε πόσο χάλια ήταν, αντί να της φτιάξω την διάθεση την έκανα χειρότερα. Βρήκε παρηγορήτρα ολικής.
Και μετά το δεύτερο τηλέφωνο. Η φίλη μου η Μ. Χάλια και αυτή. Που της έχουνε παίξει τα νεύρα στη δουλειά, που σκεφτόταν πόσους μαθητές να πνίξει (όλους ή να αφήσει κανέναν για καβάτζα?), που είναι νύχτα και γυρνάει στο σπίτι μόνη της, που δεν χτυπάει και κανένα τηλέφωνο ενδιαφέρον, που, που... και εγώ με την ίδια διάθεση που είχα στο πρώτο τηλέφωνο να συμφωνώ ότι η ζωή είναι πιο χάλια από όσο περιγράφει κ.τ.λ.
...και κάποια στιγμή, κάνει ένα κλίκ το μυαλό (αυτά τα κλικ τελευταία έχουν αρχίσει να αυξάνονται, μήπως να αρχίσω να ανησυχώ?) και λέω στον εαυτό μου: «γιατί παιδάκι μου γκρινιάζεις? Την υγεια σου (απ’όσο ξέρω) την έχεις, όλοι οι αγαπημένοι σου άνθρωποι είναι επίσης καλά, φίλους έχεις (ακόμα και για να κλαφτείς, δεν ειναι λίγο αυτό), δουλειά έχεις, σπίτι έχεις, τι σκατά θέλεις πια. Αυτό καταντάει αχαριστία μικρή μου και πρόσεξε μην σου τα φέρει η ζωη κάποια στιγμή, πραγματικά σκατά και τότε να σε δω».
Και είπαμε και άλλα πολλά με τον εαυτό μου, και συμφωνήσαμε και διαφωνήσαμε, και γελάσαμε, και αγκαλιαστήκαμε και στο τέλος τα βρήκαμε.
Η διάθεση αρχίζει να ανεβαίνει, και ελπίζω να κρατήσει ολο το σ/κ.

Λέω να πάω να χτυπησω και εκείνο το φούξια φορεματάκι που πολυ μου πήγαινε, και θα τραγουδάω « θα βάλω το φούξια φουστάνι, εκείνο που με κάνει να μοιάξω πυρκαγιά» , έτσι για να μου κάνω ένα δωράκι που πολύ με έχω παραμελήσει τελευταία.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς χαρά μου. Είναι που έχουμε να μιλήσουμε και να δεις το πρασινάκι των δενδρακίων μου καιρό, γι' αυτό τα βλέπεις όλα γκρίζα (προς το πολύ σκούρο του θα έλεγα). Βάλε το φούξια φουστάνι εκείνο που σε "φτιάνιει" κι έλα για καφεδάκι κατά το Ραφηνάκι! Το Σ/Κ τα απογέματα θα είμαι free ελπίζω. Θα τα πούμε γιατί έχω σχηματίσει πολλή συγκεκριμένη άποψη για τις ... σου και δεν προλαβαίνω τώρα να στις ξομολογηθώ. Εξ άλλου το πράσινο με εμπνέει καλύτερα.
Φιλάκια
Μίνα

Moutsakos είπε...

Για στάσου τώρα γιατί έχουμε θέμα εδώ...(το οποίο κάπως το σουλούπωσες στην πορεία) αλλά και πάλι θέμα είναι:
Τι πάει να πει καλή μου "σκεφτόμουν τρόπους να...[ούτε να τα γράψω δεν τολμάω].
Λοιπόν σου χω μια δραστική λύση: Να μη σκέφτεσαι! Να την κόψεις αυτή την κακή συνήθεια...Άντε γιατί δε μιλάω για τα παλαβά που διαβάζω τώρα τελευταία αλλά αν συνεχιστεί αυτό το βιολί θα μ'αρρωστήσεις...και ξέρεις ότι δεν μπορώ να κατέβω άμεσα να σε κάνω καλά. Λοιπόν, απλά τα πράγματα, το χεις κάνει και παλιά με απίστευτη επιτυχία. Τρεις απλές ερωτήσεις:

1. Τι θέλω;
2. Τι έχω;
3. Είναι αυτό που έχω/είχα/θα έχω αυτό που θέλω;

Αν είναι έχει καλώς. Αν δεν είναι βάλε τον κωλαρίκο κάτω κι άρχισε να ψαχνεις τι έχει πάει στραβά.

Και ναι, να το πάρεις το φουστάνι.
Και να σκέφτεσαι λιγότερο.

Άντε. Βλαμμένο!

Φιλιά, καλό σ/κ

Lucia είπε...

οκ μικρή μου, θα μιλήσουμε να βρεθούμε γιατι δεν γίνεται έχει καταντήσει αηδία το πράγμα. Εχω να σε δώ τόσο καιρό. Ντροπή και άισχος!

Lucia είπε...

moutsako mou: βρε κουτό, απλά πάνω στον συγγραφικό ίστρο μου (υπάρχει αυτό ως πρόταση ή ...) μου ήρθε μια μικρή υπερβολή. Εντάξει το πράγμα φτιάχνει σιγά-σιγά. Πάντως αν αυτα που γραφω είναι ικανά να σε κάνουν να κατέβεις,....ε τότε αξίζει.

Μου έλειψες σκατούλι.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ποιος είμαι εγώ που θα μπορούσα να δώσω συμβουλές?
Ενα πουλάκι είμαι που πετάει εδώ κι εκεί...που απολαμβάνει την ζωή όπως και να έχει...
Οταν ειναι περίοδος κυνηγιού,πετάω ψηλά...εκεί που κανένας κυνηγός δεν θα τολμήσει να ανέβει...
Οταν με βλέπουν σαν...τροφή προσπαθώ να τους κόψω την όρεξη με κάθε τρόπο.
Οταν είμαι μόνος και θλιμμένος τραγουδάω χαρούμενα τραγουδάκια και όταν είμαι χαρούμενος σκαρφίζομαι τραγουδάκια για τις δύσκολες ώρες

Πάρε το φουστάνι...
Η ζωή παιχνίδια κάνει...

σε κοτσυφοφιλάω!!!

τσιου-τσιιοοουυυ-τσίίίιόοοοοουυυυ

Lucia είπε...

κότσιφα μου: όση ώρα διάβαζα το σχόλιο σου (παραπάνω απο μια)ένα χαμόγελα είχα φορέσει.
Να είσαι καλά μικρέ μου

Φαίη είπε...

Προετοιμάσου για τηλέφωνο.Άντε γιατί τα πήρα άγρια.

Lucia είπε...

ουπς....βρε παιδιά εγώ τα γράφω λίγο υπερβολικά, έτσι για να δώσω λίγο εμφαση στην κατάσταση. Δεν είμαι με το ένα πόδι έξω από το μπαλκόνι και το άλλο από μέσα.

Φαίη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Φαίη είπε...

Ναι ναι, ντάξει,το ξέρουμε,αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα. Γύρνα σπίτι εσύ και τα λέμε.
ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΦΟΡΤΩΣΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, 'ΝΤΑΞΕΙ;

Βλαμμένο!

Lucia είπε...

ΝΤΑΞΕΙ.!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Να περάσεις ενα ευτυχισμένο Σαββατο-Κύριακο καλή και φωτεινή μου Lucia


κοτσυφοφιλώ σε..

τσιιιιιοοοοουυυυ