Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Μπορώ, δεν μπορώ

Μια ανάμνηση μου ήρθε προχθές και την διηγήθηκα κάπου.

«Το καλοκαίρι του 2001 είχα πάει με ένα καλό παρεάκι στην Πάτμο. Ένα πρωί έχουμε πάρει το καραβάκι που σε κάνει γύρους το νησί και έχουμε αράξει σε μια ωραία αμμουδερή παραλία. Απέναντι λοιπόν βλέπαμε ένα πολύ μικρό νησάκι (βραχονησίδα νομίζω λέγεται) σε απόσταση τέτοια που δεν ήταν ούτε πολύ μακρυά ούτε πολύ κοντά. Τα κορίτσια λοιπόν της παρέας ρίξανε την πρόταση να το κολυμπησουμε μέχρι το νησάκι. Οκ, πάμε. Πάντα είχα καλή σχέση με το νερό. Από μικρό παιδί. Ξεκινάμε λοιπόν 5 κορίτσια για το νησάκι.
Κάποια στιγμή, έχουμε διανύσει περίπου την μισή διαδρομή, τα νερά είναι βαθειά, (όχι τόσο που κάτω να μην βλέπεις τίποτα, αλλά αρκετα για να νιώθεις μικρός), εμένα αρχίζει να με πιάνει φόβος. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ο φόβος έγινε φοβία, και η φοβία , πανικός. Αρχισαν να μου έρχονται σκηνές από την ταινία «τα σαγόνια του καρχαρία», και όλα τα συναφή. Να νιώθω ότι κάτι μεγάλο με πλησιάζει και είναι θέμα χρόνου πότε θα με φάει. Επειδή λόγο φόβου έχω μειώσει ταχύτητα, τα κορίτσια έχουν προχωρήσει μπροστά. Κοιτάω πίσω και νιώθω ότι η απόσταση για το γυρισμό είναι πολύ μεγάλη. Κοιτάω μπροστά, το ίδιο. Πρέπει να ήμουν ακριβώς στην μέση. Αυτό ήταν. Δεν θυμάμαι σε πόση ώρα γύρισα πίσω, πρέπει αν έκανα σαν τα καρτουν που είναι γρήγορα και αστεία ταυτόχρονα. Και όση ώρα κολυμπούσα, προσευχόμουν να μην μου συμβεί τίποτα.
Όταν επιτέλους γύρισα πίσω, ένιωσα ασφάλεια. Έκαστα στην παραλία και περίμενα τις άλλες να γυρίσουν. Όσο έφευγε ο πανικός, άρχισε να φουντώνει το αίσθημα της ανυμποριάς , του θυμού, και της ερημιάς. Καθόμουν και παρακολουθούσα τις άλλες που χαίρονταν, που τολμούσαν. Και εγώ για άλλη μια φορά, απλά κοιτούσα. Ενιωθα άχρηστη, φοβιτσιάρα, δειλή, και πίστευα ότι όλοι τελικά μπορούν εκτός από εμένα.»

Όταν τελείωσα την διήγηση, με ρώτησε: «αν εσύ ήσουν μια μικρή νεραιδούλα, και πήγαινες στο αυτί σου, τι θα σου έλεγες ?»

-« Δύο πράγματα, ή θα μου έλεγα «οκ, δεν μπορείς τι να κάνουμε τώρα. Κάτσε εδώ και περίμενε τους άλλους» ή « δεν υπάρχει δεν μπορώ, σήκω επάνω τώρα και πήγαινε» απάντησα.

Το βλέμμα που εισέπραξα σε μπορώ να σας το περιγράψω. Και γυρνάει και μου λέει: «είσαι πολύ αυστηρή με εσένα. Καλά εσύ τον εαυτό σου δεν το έχεις πάρει ποτέ αγκαλιά, δεν το έχεις χαιδέψει καθόλου?»

- «ΟΧΙ»!!!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ασφαλώς καλή μου και δεν τον έχεις πάρει ποτέ αγκαλιά. Και ούτε πρόκειται να το κάνεις όσο περιμένεις αυτήν την αγκαλιά από τους άλλους. Και όσο τη ζητάς τόσο την κυνηγάς. Και ξέρεις γιατί τις κυνηγάς; γιατί δε σε γεμίζουν. Και ξέρεις γιατί δε σε γεμίζουν;...
Δε θα στο πω γιατί δε θα έχει αξία.
Προς το παρόν επιλέγω να σου στερήσω τη δική μου αγκαλιά. Και πάλι δε θα σου πω γιατί δε θα έχει αξία.
Φιλάκια
Μίνα

Lucia είπε...

Μίνα μου: Και γιατί τις κυνηγάω ξέρω, και γιατί δεν με γεμίζουν ξέρω. Αλλά σημασία δεν έχει το ΓΙΑΤΙ αλλά το ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ.

Την δική σου αγκαλιά γιατι να μου την στερήσεις δεν ξέρω, αλλά θέλω να μάθω, γιατι έχει ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!

Σε φιλώ

Φαίη είπε...

....

Ντάξει.Κατάλαβα.

Μ' έλιωσες.Για καλό το λέω ;)

Ανώνυμος είπε...

Όταν ξέρεις το γιατί, την αιτία δηλαδή, έχεις βρει τη μισή λύση. Η άλλη μισή βρίσκεται στην αφορμή. Εκεί είναι η ουσία και τα βαθύτερα γιατί.
Αν δεν αναζητήσεις αυτά δεν αλλάζεις τίποτα.
Δεν αλλάζεις τάξη, ούτε μένεις στην ίδια. Μένεις απλά μεταξεταστέος. Στο χέρι σου είναι να προχωρήσεις ή να μείνεις όσες χρονιές θέλεις στην ίδια τάξη. Τόσες όσες χρειάζεται για να την περάσεις με άριστα...
Μίνα

Lucia είπε...

Μίνα μου τι να πω: respect!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ασφαλώς και πρεπει να αγγαλιασεις και να αγαπησεις τον εαυτο σου γλυκια μου.
Αν δεν το κάνεις εσύ,είμαι σίγουρος ότι δεν έχει αξία(για εσένα) αν γίνει απο άλλο έστω και αν ειναι αληθινό!
Αγάπησε τον εαυτό σου...δεν ειναι εγωιστικό
Και μην είσαι τόσο αυστηρή με σένα!!!
Σ αυτή την περίπτωση έκανες το σωστό.
Στον κάθε ένα μπορεί να συμβεί αυτό

Σε φιλώ!!!
Να έχεις μια καλή νύχτα και ο θεός του έρωτα να σε πετύχει με το πιο γλυκό του βέλος μια για πάντα.
τσίου!!!

Lucia είπε...

κότσιφα μου: που είσαι βρε πουλάκι μου και είχα αρχίσει να ανησυχώ για σένα.

Δίκιο έχεις το ξέρω, απλά κάποιες φορές το χάνω. Αυτό είναι ολο.

Καλό Σ/Κ εύχομαι

Φιλακια

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα...

Κοίτα εξω τι γίνεται Lucia μου

Η χώρα παντρεύεται φόρεσε το νυφικό της...

Αντε...και στα δικά σου!!!

τσίου!!!

Lucia είπε...

κότσιφα μου: επίσης και στα δικά σου εκτός και αν το έχεις κάνει ήδη το βήμα.