Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Έλληνα, νεοέλληνα...

Με αυτό το post θα ήθελα να συγχαρώ:

A) Tον μαλάκα με το opel corsa, ο οποίος εχθές το βράδυ στο φανάρι στη Βουλιαγμένης άνοιξε την πόρτα και άδειασε το τασάκι στο δρόμο. Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι ένας τέτοιος άνθρωπος? Και εμείς καπνίζουμε βρε κουμπάρε (κακώς, κάκιστα), αλλά κάνουμε τον «κόπο» να σταμματήσουμε δίπλα στο κάδο και να το αδείασουμε το ρημάδι.

B) Επίσης θέλω να συγχαρώ όλους αυτούς τους ελληνάρες/μαλάκες που ενώ το φανάρι για να στρίψουν έχει μια λωρίδα, θα κάνουν την μαγκιά είτε να μπούνε μπροστά από τον πρώτο που περιμένει στο φανάρι ή το ακόμα καλύτερο να κατσικοθούν στην μεσαία λωρίδα (που πάει ευθεία), και να «κλείσουν» εμάς που ερχόμαστε κανονικά, και όλο αυτό για να μην περιμένουν πέντε λεπτά στη σειρά τους. Αυτη η νοοτροπία ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από αυτους που κάνουν τις «μαγκιές» με εξοργίζει.

Γ) Τελευταίο αλλά πιο σημαντικό, όλους αυτούς που βγαίνουν τα βράδυα, πίνουν τον κώλο τους, και καβαλάνε αυτοκίνητα, μηχανές, ποδήλατα, φορτηγά, γουρούνες και όποιον πάρει ο χάρος. Γιατι αυτοί είναι μάγκες και το ελέγχουν, μη χέσω.
Πάρε ένα ταξάκι βρε πουλάκι μου, δεν θα σου πέσει ο αντρισμός.

Α και κάτι για ακόμα φίλε σου έχω νεα: Το αυτοκίνητο δεν είναι η προέκταση του πουλιού σου. Δεν σε κάνει πιο γοητευτικό και πιο «άντρα» τι αμάξι οδηγείς και αν κάνεις όλες τις παραπάνω μαλακίες!

Και επειδή είμαι δίκαιος άνθρωπος, εννοείται ότι όλα τα παραπάνω τα κάνουμε με μεγάλη επιτυχία και οι γυναίκες και οι άντρες.

Α ρε Ελληνάρα........

6 σχόλια:

Φαίη είπε...

Αινταααααααα

Χρειάζεται τρελλό κράξιμο σε κάτι τέτοιους τύπους,γάμησέ τα. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί τα ανεχόμαστε "εμείς",οι υπόλοιποι.

Lion είπε...

Αχχχχ, ξανανιωσα ;-)
Ευχαριστω για το συν-και-αισθημα.
Μου θυμισες παλιες εποχες.

Κατι τετοια ελεγα κι εγω το 1981, ακριβως λιγες μερες πριν μετακομισω σε τοπους χλοερους (και βορειους).

Μην χαλιεσαι. Σε 20 χρονια θα το εχεις ξεπερασει.

Προς Φαιη: που την βλεπεις την χρησιμοτητα του κραξιματος; Το συκωτι σου χαλας και μονο. Ξερεις τι μου απαντησε ενας γελοιος που τον εκραξα καποτε για το τσιγαρο του: "ναι, αλλα εγω δεν ειμαι ναζί να καιω τους εβραιους στον φουρνο".

Lucia είπε...

Φαίη: Και τι να κάνω βρε κούκλα? Να βγω έξω να του κάνω φασαρία? Στην καλύτερη θα με βρίσει, στη χειρότερη θα με χτυπήσει.

Dralion: καταρχήν καλώς τον, και από τα δικά μας χωράφια!
Δεν ξέρω αν θα ζω τα επόμενα 20 χρόνια, και τι μυαλά θα κουβαλάω, αλλά ελπίζω και τότε να με θυμώνει το ίδιο η βλακεία.
Το αστείο είναι που και στην Ελλάδα παίζει το σλόγκαν: think green. Εγώ πάλι λέω ότι το σλόγκαν είναι για τον ελληνάρα think seat.

καλημέρες και στους δυό σας

Φαίη είπε...

Με κράξιμο ενοοώ το εξής : κατεβάζεις το τζάμι του παραθύρου σου, και γυρνάς στον άλλο και του λες "βρε φίλε,κρίμα δεν είναι αυτό που κάνεις; ". Δεν εννοώ να κατέβεις να κάνεις φασαρία,γιατί εκεί στανταρ θα φας βρίσιμο στην καλύτερη και ξύλο στην χειρότερη.

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον/την δευτερολαλήσαντα/σασα.
Οι μαλάκες υπάρχουν και τους βλέπουμε για να μας θυμίζουν ΠΩς ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥς! Επίσης πρέπει να τους ευχαριστούμε που υπάρχουν γιατί:
1ον: όσοι περισσότεροι τους βλέπουν, τόσοι περισσότεροι γίνονται αλλιώς &
2ον: όσο πιο συχνά τους βλέπουμε όλοι εμείς, τόσο πιο συχνά χαιρόμαστε για πάρτι μας και ελπίζουμε ότι τελικά θα γίνουν μειοψηφία και στο τέλος είδος προς εξαφάνιση.
Σε κάθε άλλη περίπτωση αντιμετώπισής τους απλά τους διαιωνίζεις. Γιατί;
Φιλάκια πολλά
Μίνα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ολοι σας έχετε δίκιο σ αυτά που λέτε
Πρέπει να δείχνουμε νομίζω την αποδοκιμασία μας σε τέτοια φαινόμενα

Που πας ρε άτομο?
Με ρωτάς εμένα που μου βρομίζεις τον πλανήτη μου με τις μαλακίες σου???

Σκατόφατσα ε σκατόφατσα...
ουστ!!!

Φιλάκια Lucia

τσίου!!!