Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

οι Δευτέρες είναι μπαμπέσικες!

Δεν τις μπορώ τις Δευτέρες.
Έχουν μια νύστα, μια δυσκολία, μια θολούρα.

Έχω και μια αναστάσωση, σαν κάτι να έρχεται, σαν κάτι να είναι να συμβεί, που να χαλαρώσω δεν μπορώ.

Κοιμήθηκα και με δύο μαξιλάρια και ξύπνησα με ένα ωραιότατο πιάσιμο στο σβέρκο, μούρλια.
Έχω και κάτι πόνους στη μέση λόγο γυναικολογικών δυσκολιών.
Θα πάω να βγάλω και τους φρονιμίτες μου αυτή την εβδομάδα.
Θα πάω και σε ένα σεμινάριο στου διαόλου αύριο.

Αντε βρε και καλή μας εβδομάδα!!!

5 σχόλια:

Moutsakos είπε...

Χα! Τι πρώτο σχόλιο δικό μου! Λοιπόν ξεκινάμε με τα βασικά!

- Η Δευτέρα είναι δύσκολη μέρα, ουχί χειρότερη από το βράδυ της Κυριακής όμως. (Μουτσάκειον θεώρημα)

- Έρχεται αργία την επόμενη εβδομάδα.

- Το σεμινάριο θεώρησε ότι πέρασε ήδη.

- Πρόσεχε πως κοιμάσαι μάτια μου.

- Κλείσε ένα εισιτήριο κι ανέβα επιτέλους!

Καλημέρες!

Lucia είπε...

moutsako mou:

1) Έχεις δίκιο, οι κυριακές το απόγευμα έχουν και αυτές μια θλίψη

2) Η αργία βοηθάει αλλά μου φαίνεται ακόμα μακρυά.

3)Αυτο θα το πω αύριο το βράδυ

4)(πολύ γλυκό αυτό το μάτια μου)

5) Σου έχω νέα μικρέ μου: θα ανέβω το πάσχα το ελληνικό και θα παώ στη Φαίη με το Παπί!
Εσύ πότε το βλέπεις να κατεβαίνεις λέμε?

Καλημέρες γλυκειέ μου

Φαίη είπε...

(εγώ εν τω μεταξύ δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω ότι θα έρθει επιτέλους Σκωτία... κάθομαι και κάνω τον μαλάκα μη το γρουσουζέψω :p).

Lucia είπε...

Ούτε εγώ μικρή μου το έχω πιστέψει ακόμα, παρ'όλο που έχω τα εισητήρια στα χέρια μου. Ελπίζω να μην συμβεί τίποτα τελευταία στιγμή...


φιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Τίποτα δεν θα συμβεί!!!

Καλή βδομαδαααααααααα

καλό βράδυ

Και πάντα ετσι...αισιόδοξη

(κάνω ότι δεν βλέπω το σχόλιό σου για την Σκωτία χαχαχα)

τσίου!!!