Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Παραιτούμαι

Παραιτούμαι.
Κουράστηκα να ψάχνω αφορμές για να μιλήσουμε.
Κουράστηκα να τσεκάρω τηλέφωνα μήπως και πάρεις.
Κουράστηκα να σε σκέφτομαι και να ελπίζω.
Κουράστηκα να κάνω ότι δεν με ενοχλεί.
Κουράστηκα να μετράω μέρες και να υπολογίζω πότε μπορεί να σε πετύχω.
Κουράστηκα να φτιάχνω ιστορίες που θα σου πω όταν σε δω.
Κουράστηκα να σε ονειρεύομαι.
Κουράστηκα την σιωπή.
Κουράστηκα την αναμονή.
Κουράστηκα να ψάχνω τι κάνω λάθος.
Κουράστηκα να δικαιολογώ.
Κουράστηκα να ψάχνω τρόπους για να σε φέρω σε μένα.
Κουράστηκα να διακρίνω αυτή την θλίψη στα μάτια μου.
Κουράστηκα να είμαι ασυνεπής απέναντι μου.
Κουράστηκα να στέκομαι και να περιμένω.
Κουράστηκα να με βλέπω να κουράζομαι.


Κάπου εδώ γυρνάω πλάτη, κάπου εδώ κάνω δύο βήματα μπροστά και κάπου εδώ σηκώνω το χέρι και σου γνέφω.

«...και δεν θα πιω άλλο νερό αν δεν το βρω σε ποταμό.....»

9 σχόλια:

Φαίη είπε...

*αγκαλιά τεράστια, αρκουδένια,ζεστή*
Θα προσπαθήσω να σε πάρω το βραδάκι,ναι;

Είμ' εδώ!

Lucia είπε...

ναι μικρή μου, ευχαριστώ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ίσως έπρεπε να το είχες κάνει
εδώ και καιρό αυτό

Κοίτα μπροστά...

φιλώ σε

Lucia είπε...

κότσιφα μου: ..........

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλό σου απόγευμα
με ματιά...φωτεινή!!!

τσίου!!!

Lucia είπε...

καλό απόγευμα καλέ μου!!

If...ιγένεια είπε...

Και πολύ καλά κάνεις..

Kostas Skiadas είπε...

Πρός όλους πού στόν έρωτα
έχουνε ατυχήσει
καί κάτι ψάχνουν γιά νά βρούν
νά τούς παρηγορήσει
δυό λόγια μόνον θά τούς πώ.
Ένα παρόμοιο γεγονός
όλοι τό'χουν περάσει,
τότε αισθάνεται κανείς
ένα απέραντο κενό
όταν αγάπη χάσει
κι όταν ή πίκρα στήν καρδιά
παύει νά είναι λίγη
θά πρέπει κάποιο φάρμακο
άν θέλετε νά φύγει.
Τώ όντι δέν είμαι γιατρός
μά σάς μιλώ έκ πείρας
καί άν μού επιτρέπετε
θά σάς ειπώ καί τούτο,
ό έρως πάλι έρχεται
τό έχω ξαναγράψει
καί φλόγες πάλι στήν καρδιά
θά σάς ξαναανάψει.

Lucia είπε...

ifigenia: μου άρεσε το "κοφτό" σου σχόλιο. Να είσαι καλά.


k.s. ευχαριστώ