Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Πήγα για μαλλί !

Καλά, μεγαλεία λέμε. Εχθές είχα πάρει άδεια από το γραφείο για μια δουλειά που είχα, και με την ευκαιρία χτύπησα και ένα κομμωτήριο. Πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κομμωτήριο, με πήγε μια φίλη πιο τρελλή από μένα.
Ο βαφέας γκέι αλλά κακιά γκόμενα. Ειχε τρελλαθεί στο κουτσομπολιό και στο κατιναριώ (έτσι γράφεται αυτό?).
Ο κουρέας επίσης γκεί αλλά από τους αγαπημένους μου. Συμπαθέστατος το τύπος και φυσικά πολύ καλός γνώστης της δουλειάς του. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικό ( αν σκεφτούμε βέβαια ότι ο κομμωτής δεν μπορεί να κάνει θαύματα !). Το αποθέωσε το μαλλί.!!!! Χαλάλι (και αυτό πάλι πως ακριβώς γράφεται?) τα 180€ που έσκασα, αν και θα κάνει καιρό να με ξαναδεί, καθώτι τα οικονομικά μου έχουν αρχίσει να αγχώνονται λιγουλάκι.
Anyway, εγώ πήρα πολύ χαρά και ικανοποίηση και αυτό αξίζει πολλά περισσότερα.
Αντε με γεια μου

2 σχόλια:

Moutsakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Moutsakos είπε...

Μισό λεπτό να καταλάβω, πήρες χαρά κι ικανοποίηση απ΄την κόμμωση; Εμ αγάπη μου 180€ έσκασες... αν δεν έπαιρνες χαρά κι ικανοπόιηση...Μεγειά σου