Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Αλλάζω θέση

Είδα τον πρώην μου προχθές. Χάρηκα. Αλλά η χαρά μου ήταν συγκεκριμένη, συγκρατημένη και συγκροτημένη. Είναι η χαρά που έχεις όταν βλέπεις κάποιον μετά από πολύ καιρό, που κάποτε μοιραστήκατε τις ανησυχίες, το πάθος, την γκρίνια, το γέλιο, τους φίλους, τη ζωή, αλλά πια δεν μοιράζεσαι τίποτα και δεν θέλεις κιόλας.
Καθόμασταν αντικρυστά και μιλούσαμε για τις ζωές μας. Προχώρησε και αυτός πολύ, έκανε βήματα που ήθελε για τον εαυτό του και όσο τον κοίταζα και τον άκουγα επιβεβαιωνόταν ακόμα μια φορά η πεποίθηση που είχα, ότι έχω φύγει χιλίομετρα μακρυά από αυτόν και από το τότε.
Στις 2:41 το βράδυ μου έστειλε ένα μήνυμα ότι χάρηκε πολύ που με είδε και είμαι καλά. Δεν μπορώ να γνωρίζω την αιτία και την πρόθεση που έστειλε το μήνυμα, και δεν με ενδιαφέρει πια. Το μύνημα δεν απαντήθηκε ποτέ και διαγράφτηκε.
Θέλω να μαθαίνω ότι είναι καλά, ότι σιγά – σιγά βρίσκει τον δρόμο του, αλλά είναι πολύ ξεκάθαρο πια ότι δεν μπορούμε να έχουμε καμία είδους σχέση.
Έχω αλλάξει θέση και βλέμμα πια στον τρόπο που κοιτάω εμένα, τους ανθρώπους που με περιβάλουν και το βασικότερο την ζωή που εγώ θέλω να έχω.
Και όταν αποφάσισα να αλλάξω το κέντρο βάρους άλλαξαν όλα.!

5 σχόλια:

Φαίη είπε...

Ωχ...ξαφνιάστηκα πολύ όταν το διάβασα αυτό.Πώς έτσι και βρεθήκατε; Οκ,θα σε πάρω τηλ μόλις μπορέσω!

Χάρηκα πάντως με αυτά που έγραψες :)

Moutsakos είπε...

Σκληρή γυναίκα!!!

Lucia είπε...

Φαίη: Δυστυχώς τον είδα σε κακή φάση. Πέθανε ο νονος του "παπιού" και θείος του κοινού μας φίλου.

moutsako: όχι σκληρή ρε φίλε. Μάλλον συγκεκριμένη πια.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που πήρα αέρα, θέλω και γω να πω τη γνώμη μου –μη χάσω...!
Είδα απ’ έξω τη φάση με τον πρώην, σε μια κηδεία, δηλαδή σε πένθιμο, δύσκολο σκηνικό.... Και αυτό που είδα είναι δυο άνθρωποι που έχω ζήσει από πολύ κοντά ως ζευγάρι στο παρελθόν και που τότε θεωρούσα ότι ταιριάζουν μια χαρά,.... και σήμερα -1,5 χρόνο μετά- είναι στην κυριολεξία δυο ξένοι. Και οι δυο έδειχναν ομορφότεροι, ωριμότεροι, πιο ισορροπημένοι και πιο ευχαριστημένοι από τις ζωές τους από τότε, και ενέπνεαν την εντύπωση ότι πάρα πολύ καλά έκαναν που χώρισαν, και ξεκόλλησαν από μια φάση που τους κρατούσε πίσω...
Όλο αυτό επιβεβαιώνει άλλη μια φορά την αντίληψη πως δεν είναι αυτοσκοπός το ‘‘να φτιάξεις τη ζωή σου’’, έτσι όπως τον εννοούν οι γιαγιαδομαμάδες μας! Ίσως φτιάχνεις τη ζωή σου άμα αφήσεις το παρεάκι σου και βρεις το δικό σου δρόμο.... παίρνοντας τα ρίσκα, βέβαια, να φας τα μούτρα σου...!
Ό,τι κι αν κάνεις, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις,... κι όλα αυτά σε μια κηδεία, για να θυμάσαι ότι εσύ ζεις....–ακόμα-...

(Αν θεωρείς ότι παραέχω γίνει κυνική για ένα blog με ροζ φόντο, πες το μου και το βουλώνω!)

Lucia είπε...

papi: φυσικά και δεν έχεις γίνει κυνική και πάρα πολύ γουστάρω που γράφεις (και ο τρόπος που τα γράφεις), και λες αυτά που νομίζεις και βλέπεις.
keep writing..