Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Πέτα τον γρύλο από το κεφάλι!

Τρείς εξαρτήσεις έχω- είχα στη ζωή μου.
α) Το φαγητό. Πέρασα πολλά χρόνια και πολύ ταλαιπωρία για να θεωρώ ότι το έχω υπό έλεγχο πια. Αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις.
β) Το τσιγάρο. Δεν επιχείρησα ποτέ να το κόψω, και δεν με βλέπω να το κάνω σύντομα.
γ) Τον γρύλο στο κεφάλι μου. Αυτό το κακό χούι δεν ξέρω πότε θα το κόψω. Όταν μου συμβαίνει κάτι καλό ή κακό, θα φτιάξω μια ολόκληρη ιστορία γύρω από αύτο, θα φτιάξω και διαλόγους ( αμ πως έτσι απλά? ) θα το κουράσω τόσο πολύ το θέμα, θα με εξαντλήσω και στο τέλος δεν θα μπορώ να ξεχωρίσω τι είναι πραγματικότητα και τι όχι (μήπως είμαι για δέσιμο?)

Φυσικά έχω πολύ χρόνο μπροστά μου για να δημιουργήσω και άλλες πολλές εξαρτήσεις.
Αντε να δούμε

2 σχόλια:

Φαίη είπε...

Basta ρε κοπελιά,για μισό. ΟΛΟΙ έχουν εξαρτήσεις,βιολογικές ή συναισθηματικές.Κι όποιος σου πει αλλιώτικα σου λέει μαλακίες.Και θα μου πεις,οκ,κι επειδή δηλαδή έχουν όλοι,εγώ δεν πρέπει να τα παίρνω με την πάρτη μου; Όχι,να τα παίρνεις,αλλά να σου δίνεις και το credit ότι εσύ ΤΙΣ ΕΙΔΕΣ τις εξαρτήσεις σου,κι αυτό είναι ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΜΑ.Αφού τις είδες,θα τις κάνεις και κάτι,standard,για σένα μιλάμε,όχι για τον ανυποψίαστο πάσα ένα!
Και στην τελική,να σου πω και κάτι ακόμα; Τις εξαρτήσεις τις δημιουργούμε διότι έχουμε ανάγκη κάτι.Οπότε,από μία άπποψη,λογικό είναι να τις δημιουργήσουμε,αφού το έχουμε ανάγκη! Η μαγκιά για μένα είναι να ανακαλύψουμε τί είναι αυτό που έχουμε ανάγκη και δεν παίρνουμε,οπότε οδηγούμαστε στις εξαρτήσεις.

Λέω εγώ τώρα....

Lucia είπε...

Ναι βρε πουλάκι μου, δίκιο έχεις και νομίζω ξέρω τι είναι αυτό που δεν μου δίνω και δημιουργώ εξαρτήσεις, και ναι προσπαθώ να τις κουλαντρίσω απλά πολλές φορές κουράζομαι αρκετά.